Waarom dit forum?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk eerder andersom :schater:
Waarom zou dit forum jou als een bedreiging zien?

Ik snap de hele commotie niet zo trouwens, wat is het nut van deze hele discussie. Ik zit er niet mee dat er een Ziggo-gebruikers.eu bestaat, blijkbaar denken jullie dat wel maar waarom?? Het is mij een raadsel....
 
Waarom zou dit forum jou als een bedreiging zien?

Ik snap de hele commotie niet zo trouwens, wat is het nut van deze hele discussie. Ik zit er niet mee dat er een ziggo-gebruikers.eu bestaat, blijkbaar denken jullie dat wel maar waarom?? Het is mij een raadsel....

Dan gooi je toch gewoon het slot er op, CeeS
Jammer van de tijd, energie en serverruimte nu we ook nog met de nietszeggende:sleep: bijdragen van chrissie-2 worden opgezadeld.
Er zijn wel heel wat belangrijkere Ziggo items om over te discussiëren dan over dat commerciële clubje WWW.ZIGG0.GEBRUIKERS.EU uit Meppel.
 
Ik kan dus nog steeds niet op dat forum komen:
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.
www.ziggo.gebruikers.eu


Dit geldt ook voor zijn andere fora zoals bijv. www.hetnet.gebruikers.eu (Ik was zelf vroeger ook klant bij het Net)

Edit : ***) Zie je PB
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan dus nog steeds niet op dat forum komen:
Forbidden

You don't have permission to access / on this server.
www.ziggo.gebruikers.eu

Lig je er wakker van dan ?
Hier mag je dus wel onderschriften hebben met reclame van een ander forum,daar niet.
Feit alleen al dat dit gebeurt is een reden voor mij om daar niets te zoeken.
Zie dit topic dan ook meer als een verkapte poging om reclame te maken voor zijn forum.
Met weer een verschil,als je dat daar doet krijg je een ban,als je het hier doet heb je een discussie.
Ik heb daar geen ban,ik lees er ook niet met nep Ziggo medewerkers die geen nederlands kunnen,foeilelijke vlekken als je geen avatar hebt.
Persoonlijke voorkeur ?
Dat was dus de bedoeling,bij een persoonlijke voorkeur kies je voor een forum dat je aanspreekt.
Reclame om de boel te bekostigen en het was een hobby... spreekt elkaar dus ook tegen.
Een hobby kost geld,als je daar een vergoeding (via reclame) voor vraagt is het geen hobby meer.
Opgebouwd met gratis forum software en reclame makend voor een host voor een euro of 7.
Dan moet je dus of verdraaide weinig voor die reclame krijgen of je verdient er leuk aan.

Wilde die aansteker echt een discussie,dan was ie allang hier om het topic te volgen ons van repliek te dienen.
Feit dat ie dat niet doet en na zijn klaagzang niet op de argumenten reageert neigt ook naar reclame.
Wat op zijn forum ook weer verboden is.
Kortom hij komt hier doen,wat bij hemzelf niet mag.
Dan nu de conclusie van de jury:
Zielig,wegwezen,next !
 
Een momentopname van heden zondag 8 maart 2009 13.35uur

Op dit populaire forum
Actieve gebruikers op dit moment: 184 (40 leden en 144 gasten)


Op dat andere reclame clubje
Gebruikers Online
Gasten online: 4
Leden online: 0


Ik bedoel maar :rolleyes:
e.e.a. zegt dus voldoende.
 
Het lijkt me goed om maar een slotje op deze discussie te zetten.

Wat ons betreft (en dat zeggen wij al vanaf het begin) kiest iedereen zijn eigen forum. Iedereen is bij ons welkom en mag posten wat hij wil, zo lang hij/zij zich maar aan de forumregels houdt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan