• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

MTV Networks en Endemol lanceren samen Comedy Central Family

Status
Niet open voor verdere reacties.

martwout

Forum Gebruiker
Berichten
1.688
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
MTV Networks en Endemol lanceren samen Comedy Central Family
Vanaf 1 september is Nederland een digitaal 24-uurs kanaal rijker. MTV Networks en producent Endemol Nederland lanceren dan Comedy Central Family. Het nieuwe kanaal biedt de kijker een aanbod van locale succesproducties tot internationale hitseries. Het is volgens beide initiatiefnemers voor het eerst dat er in Nederland een samenwerking op dit niveau plaatsvindt, waarbij een zender en producent een nieuwe digitale zender lanceren. Vanaf 1 september is de zender 24-uur per dag in de lucht via kabeldistributeur Ziggo. Naar het einde van het jaar toe zal het aantal aanbieders worden uitgebreid. Het aanbod van deze nieuwe zender varieert van Stand-up Comedy, Late night Shows, Animatie, Hidden Camera en Comedy Game Shows. Concreet houdt dit in dat het kanaal een mix biedt van locale Endemol-Producties als Ushi & Van Dijk, Booby Trap en klassiekers als De Vlaamsche Pot, Vrienden voor het Leven en Toen Was Geluk Heel Gewoon. Daarnaast biedt de zender ook internationale hitseries als Saturday Night Live, Frasier en That 70’s Show. De analoge zender Comedy Central bestaat inmiddels een jaar. De samenwerking tussen MTV Networks en Endemol in Comedy Central Family behelst een lineair tv-kanaal, een video on demand-aanbod en een digitaal magazine. (Adformatie)


Mediamagazine
 
Mooi :), maar zat er al aan te komen met de populariteit van comedy central.
 
Re:

Weet iemand of er per 1 september nog verdere wijzigingen komen?
 
Weet iemand of er per 1 september nog verdere wijzigingen komen?


daar ben ik ook erg benieuwd naar, in de wandelgangen gaat al een tijdje het rerucht van wel, maar ook ik zal wel willen weten wat er nog meer verandert vanaf 1 september
 
MTV Networks en Endemol lanceren samen Comedy Central Family
Vanaf 1 september is Nederland een digitaal 24-uurs kanaal rijker. MTV Networks en producent Endemol Nederland lanceren dan Comedy Central Family. Het nieuwe kanaal biedt de kijker een aanbod van locale succesproducties tot internationale hitseries. Het is volgens beide initiatiefnemers voor het eerst dat er in Nederland een samenwerking op dit niveau plaatsvindt, waarbij een zender en producent een nieuwe digitale zender lanceren. Vanaf 1 september is de zender 24-uur per dag in de lucht via kabeldistributeur Ziggo. Naar het einde van het jaar toe zal het aantal aanbieders worden uitgebreid. Het aanbod van deze nieuwe zender varieert van Stand-up Comedy, Late night Shows, Animatie, Hidden Camera en Comedy Game Shows. Concreet houdt dit in dat het kanaal een mix biedt van locale Endemol-Producties als Ushi & Van Dijk, Booby Trap en klassiekers als De Vlaamsche Pot, Vrienden voor het Leven en Toen Was Geluk Heel Gewoon. Daarnaast biedt de zender ook internationale hitseries als Saturday Night Live, Frasier en That 70’s Show. De analoge zender Comedy Central bestaat inmiddels een jaar. De samenwerking tussen MTV Networks en Endemol in Comedy Central Family behelst een lineair tv-kanaal, een video on demand-aanbod en een digitaal magazine. (Adformatie) Mediamagazine

Is dit niet weer gewoon een nieuw herhalingskanaal (voor de gewone SD-kijker) net zoals het misdaad-kanaal met Baantjer e.d.? Tenzij ik iets over het hoofd zie...

Gert.
 
Het Misdaadkanaal op zich vind ik best aardig van opzet. Ik vind het alleen bezopen dat alle herhalingen na vier weken opnieuw herhaalt worden!! En wat meer variatie op 1 dag is ook wel handig.

Comedy Central Family zal wel dezelfde opzet krijgen. Komt ook van Endemol.
 
klopt,

iedereen heeft Ushi & Van Dijk, Booby Trap en klassiekers als De Vlaamsche Pot, Vrienden voor het Leven en Toen Was Geluk Heel Gewoon. Saturday Night Live, Frasier en That 70’s Show
tot in den treure inmiddels wel gezien denk ik.......... een kanaal met mooie nieuwe series/programma's of pruducties komt er echt niet....... is veel te duur! Het moet zo goedkoop mogelijk blijven. Maargoed, daar zullen we zelf wel aan mee doen, want de kijker wil ook niet teveel betalen........ kortom inderdaad weer een herhaalkanaal van endemol erbij!

ik heb nog wel een tip voor dat kanaal, ze kunnen misschien ook flodder nog eens uitzenden, die hebben we ook nog nooit gezien..... onee dit is geen endemol productie. jammer:wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan