• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

  • Onderwerp starter dutchy_40
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
I heb ook de 16e de brief gekregen met o.a. "binnen enkele werkdagen".
Ik heb de nieuwe modem nog niet gekregen ze zijn zijn toch niet in slaap gevallen bij Ziggo :sleep::sleep:
 
Moet je persé die meegeleverde UTP kabel gebruiken?
De monteur(niet van Ziggo) zei dat dat een gewone UTP kabel is net zoals de andere die wij hebben.
Is dit echt zo?

Groetjes Paul


PS: wij merken niet dat het internet sneller is met het nieuwe modem.
 
Moet je persé die meegeleverde UTP kabel gebruiken?

Nee natuurlijk niet. Maar als je een andere kabel gebruikt, neem niet de allergoedkoopste, let op het KabelKeurmerk. Slechte bekabeling in huis is de meest voorkomende reden van "storing".
 
Modem is hier ook binnen (Arris). Had verder nog geen bericht hierover gehad, HD gebeld voor activatie info en dat is allemaal prima gelukt. Zal hem vanavond even testen op snelheid / connecties e.d.

 
Modem is hier ook binnen (Arris). Had verder nog geen bericht hierover gehad, HD gebeld voor activatie info en dat is allemaal prima gelukt. Zal hem vanavond even testen op snelheid / connecties e.d.


Tja, en welk abo heb je?
Is dit dan zo'n extra abo? Dan had er toch zoiets als 50Mb/s down en 5Mb/s up moeten staan.
In dat geval is dit niet echt om over naar huis te schrijven.:shock:
 
Tja, en welk abo heb je?
Is dit dan zo'n extra abo? Dan had er toch zoiets als 50Mb/s down en 5Mb/s up moeten staan.
In dat geval is dit niet echt om over naar huis te schrijven.:shock:
Je kan rechtsboven zien welk abbo hij heeft, dat is z3i en deze snelheid krijgen de andere mensen met datzelfde abbonnement tot nu toe ook :wink:
Oftewel 40 mbit/s klopt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de nieuwe Eurodocsis 3.0 vanmiddag ontvangen en aangesloten. Activatie verliep goed maar af en toe valt ie nog weg. Dan doe ik wat er in het "boekje" staat stekker eruit en dan er weer in. Mocht ie het toch hezelfde blijven {wegvallen} doen dan waag ik wel een telefoontje naar Ziggo.

{[Yep, ik heb alles wel correct aangesloten:wink:}
 
Snelheid voor een Z3I abonnement is 40 MB.
A-I-1 - Extra abonnementen komt pas later aan de beurt voor een snelheidsverhoging.

Tja, en welk abo heb je?
Is dit dan zo'n extra abo? Dan had er toch zoiets als 50Mb/s down en 5Mb/s up moeten staan.
In dat geval is dit niet echt om over naar huis te schrijven.:shock:
 
Hi...sorry for using English (my Dutch would give you a headache, trust me) Yesterday I received my Docsis 3.0 Arris modem and set about installing it. Everything was going to plan...I activated the modem according to the letter etc, however the modem's US and DS lights kept blinking in sync as if downloading software (later confirmed from the modem status page). Then it would reboot and the process would repeat itself. I called the HD and they couldnt solve the problem so an engineer will come out on Monday to have a look, but I'm now without my connection as I couldnt reactivate my old modem. So, I was wondering if anyone else has had the same problem and were they able to solve it? I live in the 7545 area of Enschede. cheers, Neilly
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan