• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat de postbode morgen bij mij ook langs komt na al die goede berichten, ben echt benieuwd.
 
en geheel onverwachts werkt VOD plotseling wel...

eerst kreeg ik de melding: geen netwerkadres en VOD catalogus niet gevonden.
en nu plotseling kan ik alles inzien en ophalen....

ik ben klaar...!! :pompom:

enne hierbij het antwoord op een eerdere vraag: RGB is beter dan CVBS.

Kan jij Video on Demand een film afspelen ?? Ik krijg een melding dat ik 0900-0730 moet bellen.
 
Ik heb ook weer op standaard instellingen gedrukt, maar ik krijg de melding met interactieve tv dat hij niet geactiveerd is...
 
Kan jij Video on Demand een film afspelen ?? Ik krijg een melding dat ik 0900-0730 moet bellen.

ik heb op alle knoppen gedrukt terwijl ik in videotheek zit, maar er gebeurd niets.... op welke knop drukken jullie om te bestellen?
 
interactieve diensten werken nu!

en plotseling liep de tuner helemaal vast, reageerde nergens meer op en bleef op de zender staan. Zelfs de aan/uitknop werkte niet meer.

ik heb de stekker eruit getrokken en rara: hij start op met "updating in progress" op het scherm en "F" of "load" op het display. Kennelijk was bij mij de update ook nog niet voltooid.

... <ik ben ondertussen Tombraider aan het spelen> ...

de tuner is klaar. Reboot, en eens kijken wat er anders is...
Menu > Instellingen > Info
ECT versie 3.4.3.9-1.16 (was 1.11)
Helpdesk nummer is nu correct.
2 IP adressen voor modem en STB
Interactieve TV is geactiveerd
irdeto Access Loader Status: L- 00009, dat was eerst 00000

trouwens: Programma Gemist is uitgebreid met Net5, Veronica en FAN TV.
En ik krijg niet meer de melding: "portal niet beschikbaar", maar ik kan gewoon de uitzendingen starten.

Gelijk gebleven:
Firmware 1.0.4.1
Loader 3.1.0
Softcell version 3.4.16
Glue version 3.4.8 SA
iGuide 1.12.0.138

@RDP: ik heb er nu ook een (OK) SPEEL knop bij in de Videotheek. En ja, ik moet me ook via het 0900 nummer abonneren.

Al met al is mijn apparaat na veel geknoei en een eigen willetje nu volgens mij klaar voor de livegang over 2 weken van VOD. :arrow:
 
gister middag binnen gekomen.

gelijk alles gesloten was fluitje van cent als werk op 1 ding naar videotheek die werk nog niet op nemen gaat goed programma gemist dus tot ver werk alles goed beeld .:applause:
 
Video on Demand werk niet

wie heeft ook problemen mee hij geef dat 0900 0730 bellen beetje raar toch als met test mee doet moet toch werken wie weet hier antwoordt op.:giveup:
 
wie heeft ook problemen mee hij geef dat 0900 0730 bellen beetje raar toch als met test mee doet moet toch werken wie weet hier antwoordt op.:giveup:

Dit heeft iedereen !!!
Zoals in de mail die je gehad hebt is aangegeven, wordt dit binnen 2 weken geactiveerd. Het enige wat je nu interactief kan zien is uitzending gemist van de publieke omroepen (redelijk uitgebreid) en SBS6 (zeer karig)

Ik heb een mail gestuurd welke content uiteindelijk voor ons beschikbaar komt. Als ik antwoord heb, laat ik het weten.

Groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan