• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

482 Authentication Rejected

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hee Raymond, het is allemaal al voor elkaar Chris heeft mij hierbij goed geholpen. Ik heb nu alleen het volgende probleem en dat is wanneer ik een nzb wil downloaden ( maakt niet uit of ze een dag of een jaar oud zijn). Ik krijg altijd de foutmelding: Archives not found. Mischien ligt dit aan het programma dat ik gebruik: Grabbit?
 
Hee Raymond, het is allemaal al voor elkaar Chris heeft mij hierbij goed geholpen. Ik heb nu alleen het volgende probleem en dat is wanneer ik een nzb wil downloaden ( maakt niet uit of ze een dag of een jaar oud zijn). Ik krijg altijd de foutmelding: Archives not found. Mischien ligt dit aan het programma dat ik gebruik: Grabbit?

Heb je 't linkje wat ik in de laatste p.m. meestuurde nog bekeken. Met de specifieke programma instellingen. Het gaat vooral om het "Send Group Command" die voor de meeste gebruikers niet aan moet staan ...

mvg,
Chris
 
Ik heb hetzelfde probleem. ik moet wel zeggen dat ik geen ervaring hebt met nieuwsgroepen. Die was juist de eerste maal dat ik probeerde in te loggen via Grabit. En toen kreeg ik ook die 482 foutmelding. Elke keer weer. Weet iemand mss hoe dit opgelost kan worden.
 
Ik heb hetzelfde probleem. ik moet wel zeggen dat ik geen ervaring hebt met nieuwsgroepen. Die was juist de eerste maal dat ik probeerde in te loggen via Grabit. En toen kreeg ik ook die 482 foutmelding. Elke keer weer. Weet iemand mss hoe dit opgelost kan worden.

Alles in 1 abonnement, maar welk abonnement is dat ? basis, plus of extra ?
 
Ik heb hetzelfde probleem. ik moet wel zeggen dat ik geen ervaring hebt met nieuwsgroepen. Die was juist de eerste maal dat ik probeerde in te loggen via Grabit. En toen kreeg ik ook die 482 foutmelding. Elke keer weer. Weet iemand mss hoe dit opgelost kan worden.

Ik heb hetzelfde probleem als victor.. Ook geen ervaring en 1ste x inloggen met Grabit. Hoop op hulp.
 
Ik heb hetzelfde probleem. ik moet wel zeggen dat ik geen ervaring hebt met nieuwsgroepen. Die was juist de eerste maal dat ik probeerde in te loggen via Grabit. En toen kreeg ik ook die 482 foutmelding. Elke keer weer. Weet iemand mss hoe dit opgelost kan worden.

Ik heb hetzelfde probleem als victor.. Ook geen ervaring en 1ste x inloggen met Grabit. Hoop op hulp.

Alle uitleg staat op Binaries4all.

Met dien verstande dat als je een Ziggo adres gebruikt, je bij nieuwsserver: news.ziggo.nl in moet vullen en daarbij je accountnaam (e-mailadres) en wachtwoord.

Oja, eerst de standaardinstellingen doen zodat het werkt, daarna pas gaan sleutelen met specifieke instellingen zoals SSL en zo, maar dat is totaal onnodig.
 
Dat heb ik allemaal gedaan Brammetje, maar helaas krijg ik nog steeds die foutmelding..
 
Dat heb ik allemaal gedaan Brammetje, maar helaas krijg ik nog steeds die foutmelding..

P.M. me maar even je e-mail adres en welke server je gebruikt, dan kan ik wel ff dubbelchecken of er niks stuk is aan je profiel.

mvg,
Chris
 
Hallo,

Ook ik krijg de melding 482: Authentication rejected. Gebruik al jaren newsleecher. Nooit problemen. Vanaf vanmiddag kan ik niet meer inloggen (mogelijk al eerder). Ik heb m'n modem al gerest (30 sec spanning er af en weer aanzetten). Geen resultaat. Ik heb wel gezien op ziggo.nl dat er een storing was in mijn postcodegebied. Dit zou wel al weer zijn opgelost.

inloggevens:

server: news.ziggo.nl
Inlognaam: <mijn casema-emailadres>
Password: <mijn casema email-password>

Iemand suggesties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan