Actieve gebruikers op dit moment

Status
Niet open voor verdere reacties.

twigger

Forum Gebruiker
Berichten
2.154
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Geen toegang: Actieve gebruikers op dit moment

Als ik op Actieve gebruikers op dit moment klik krijg ik de volgende melding:

twigger, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

  1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
  2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
Ook als ik op Totaal aantal unieke bezoekers in de laatste 24 uur klik verschijnt die melding.

Waarom heb ik geen toegangsrechten voor die pagina's??
 
Ditzelfde heb ik een tijdje terug hier ook gevraagd:

Forum Currently Active Users: Foutmelding

Mij werd toen medegedeeld dat deze functie is uitgezet op wens van enkele forumleden welke hierover hadden geklaagd. :?
Door deze forumfunctie zou het mogenlijk zijn om het forumbezoek van de leden te monitoren.
 
Ditzelfde heb ik een tijdje terug hier ook gevraagd:

Forum Currently Active Users: Foutmelding

Mij werd toen medegedeeld dat deze functie is uitgezet op wens van enkele forumleden welke hierover hadden geklaagd. :?
Door deze forumfunctie zou het mogenlijk zijn om het forumbezoek van de leden te monitoren.
Ok dan is het goed, ik dacht dat het een foutje was.

Bedankt:wink:
 
Mij werd toen medegedeeld dat deze functie is uitgezet op wens van enkele forumleden welke hierover hadden geklaagd. :?
Door deze forumfunctie zou het mogenlijk zijn om het forumbezoek van de leden te monitoren.

Zijn mogelijk bang voor het verwijt
"Heb je de hele dag niet wat anders te doen" :mrgreen:
 
In de meeste forum-software kun je in je profiel of bij het inloggen aangeven dat je niet wilt dat je status zichtbaar is. Dan komen de gebruikers die het niet willen niet in dat lijstje voor ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan