• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

1 Hop van Ziggo die mogelijk storing veroorzaakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het ook gewoon buiten instances hoor, niet alleen in Naxx.

En met mij meer mensen uit het illustere Zwanenburg. Ik ken er wat, spelen allemaal WoW, hebben allemaal dezelfde verschijnselen en dezelfde packet loss die begint bij de laatste node voordat het Telia wordt.

Soort van bottleneck dus, tot dat punt is er niets aan de hand.

En de redenatie "dan ligt het aan Blizz" vind ik wat kortzichtig als mijn maatjes met andere providers die problemen dus niet hebben.
 
Al eens geprobeerd om je dns cache te flushen en een andere dns server te gebruiken dan die van Ziggo ?
 
Flushen ja, maar handmatig een andere DNS invoeren niet. Om eerlijk te zijn weet ik niet hoe, en zie ik ook niet in waarom ik het zou moeten doen want ik betaal toch voor de Ziggo service die dan ook gewoon moet werken. Misschien dom geredeneerd, maar zo voel ik het een beetje....
 
Uiteraard, de standaardoplossingen hebben we echt allemaal al geprobeerd.

Het is gewoon echt een enorm groot probleem, waarmee ik bedoel, heeeeeel veel mensen hebben er last van en kunnen gewoon niet meer spelen :cry:.

De Technical Support forums van WoW staan helemaal vol met posts en sinds vandaag ook met blue posts :rolleyes: om te melden dat Blizz alles gelezen heeft, weet wat er speelt en dat e.e.a. doorgegeven is aan het NetworkTeam (ja ja, ik weet het, for what it's bloody worth :?).

zie onder andere :

https://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=7191469206&sid=1

en

https://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=7190889345&sid=1



Dus het is eigenlijk gewoon afwachten nu tot ze met de oplossing komen, ik weet het anders ook niet, /cry :cry:

/Crowie
 
Ik heb het ook gewoon buiten instances hoor, niet alleen in Naxx.

En met mij meer mensen uit het illustere Zwanenburg. Ik ken er wat, spelen allemaal WoW, hebben allemaal dezelfde verschijnselen en dezelfde packet loss die begint bij de laatste node voordat het Telia wordt.

Soort van bottleneck dus, tot dat punt is er niets aan de hand.

En de redenatie "dan ligt het aan Blizz" vind ik wat kortzichtig als mijn maatjes met andere providers die problemen dus niet hebben.

Het zijn twee dingen, eentje de spikes, eentje de dc,s in naxx
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 7.6) SP; 240x320; HTC_S710/1.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
 
Flushen ja, maar handmatig een andere DNS invoeren niet. Om eerlijk te zijn weet ik niet hoe, en zie ik ook niet in waarom ik het zou moeten doen want ik betaal toch voor de Ziggo service die dan ook gewoon moet werken. Misschien dom geredeneerd, maar zo voel ik het een beetje....

Das je eigen keuze ik ga straks thuis even proberen als ik de dns server van xs4all gebruik als het dan wel werkt.
Als het werkt zal ik wel even uitleggen hoe je het moet doen.
 
Ben ook niet in Naxx geweest na de patch, alleen ervoor (om hem even leeg te maken :applause:).

Dus weet niet wat ik daar heb. Maar ik heb in Zul'Drak gewoon 1800-3300ms soms....
 
Das je eigen keuze ik ga straks thuis even proberen als ik de dns server van xs4all gebruik als het dan wel werkt.
Als het werkt zal ik wel even uitleggen hoe je het moet doen.


hey Seisouhen, alvast dank voor je uitleg mocht het werken :pompom:

/Crowie
 
Op dit moment hang ik met Ziggo aan de lijn. Ik ben al twee keer in de wacht gezet, omdat ik eis te spreken met iemand van de 2elijn. Ze hebben namelijk mijn melding al afgesloten met de melding dat er niets fout is.
De eerste keer liet ze me practisch 5 min wachten , nu wacht ik al ruim 8 min.

Dit is typisch een tactiek die men gebruikt, om iemand te laten ophangen.

Ik blijf hangen though, al wordt ik helemaal doodgegooid met Britney Spears.
 
Kan jij die muziek horen dan ? Ik heb altijd alleen een soort van vette ruis met een squeaky stemmetje op de achtergrond die continue overslaat. Ik heb vorige keer voor de grap gezegd dat hun muziekbandje package loss heeft maar ze begrepen de humor niet....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan