• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HD ontvanger bij alles in 1?

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bert528

Hallo lezers,

miv half augustus krijg ik alles in 1 van Ziggo, wordt allemaal geregeld door een monteur van Ziggo. Nu heb ik mij aangemeld voor HDTV en moet dan €99,- betalen voor een HD ontvanger ,maar weet niet welke ontvanger ik krijg per post, of moet ik deze weigeren en zelf 1 gaan halen, zoja wat is momenteel de beste ,want ik hoor veel negatieve berichten over de Samsung 360.Als ik zelf een HD ontvanger haal, krijg ik dan ook die korting van €100,-?
Alvast bedankt voor uw reactie.

Bert
 
Als je zelf een digitale ontvanger in de winkel koopt dan maak je niet gebruik van de actie dus krijg je de korting helaas ook niet.
 
Hallo lezers,

miv half augustus krijg ik alles in 1 van Ziggo, wordt allemaal geregeld door een monteur van Ziggo. Nu heb ik mij aangemeld voor HDTV en moet dan €99,- betalen voor een HD ontvanger ,maar weet niet welke ontvanger ik krijg per post, of moet ik deze weigeren en zelf 1 gaan halen, zoja wat is momenteel de beste ,want ik hoor veel negatieve berichten over de Samsung 360.Als ik zelf een HD ontvanger haal, krijg ik dan ook die korting van €100,-?
Alvast bedankt voor uw reactie.

Bert

Nee, dan krijg je de korting niet. De Humax 5000 vind ik stukken beter dan de Samsung 360. Meer info: https://www.digitalekabeltelevisie.nl/decoder/humax_hd5000c/index.shtml

Heb hem zelf laatst voor iemand gekocht voor 158,- (gratis bezorgen) bij Modern.nl. Binnen 48 uur geleverd via TNT.
https://www.kieskeurig.nl/digitale_decoder/humax/ir-hd5000c/prijzen/282061/#prijzen

P.S. Denk na aansluiting van je decoder aan het updaten van de nieuwste software.
 
Hallo lezers,

miv half augustus krijg ik alles in 1 van Ziggo, wordt allemaal geregeld door een monteur van Ziggo. Nu heb ik mij aangemeld voor HDTV en moet dan €99,- betalen voor een HD ontvanger ,maar weet niet welke ontvanger ik krijg per post, of moet ik deze weigeren en zelf 1 gaan halen, zoja wat is momenteel de beste ,want ik hoor veel negatieve berichten over de Samsung 360.Als ik zelf een HD ontvanger haal, krijg ik dan ook die korting van €100,-?
Alvast bedankt voor uw reactie.

Bert

Hoi Bert,


Ik heb zelf gebruik gemaakt van deze aanbieding en kreeg de HUMAX IRHD-5000C. Een super apparaat.

Hilluk
 
Alvast bedankt voor jullie reacties,
heb vandaag bij de Koopjeskampioen in Hoogeveen een Humax 5000 c gehaald ,inplaats van een verrassings pakket van Ziggo ,(jammer dat je daar niet gewoon kunt bestellen wat je graag hebben wilt) , nu nog even afwachten of Ziggo de pegels terug stort, heb inmiddels al de hele middag zitten zappen ,en perfect beeld en gemakkelijke bediening.
 
Had je al betaald dan? Het zal ooit wel terug komen, maar daar kunnen (de administratieve chaos van Ziggo kennende) wel eens maanden over heen gaan.

Misschien kunnen Infje of Kitaro wat voor je betekenen?

Goede keus, die Humax. :applause:Veel kijkplezier.
 
Hallo lezers,

miv half augustus krijg ik alles in 1 van Ziggo, wordt allemaal geregeld door een monteur van Ziggo. Nu heb ik mij aangemeld voor HDTV en moet dan €99,- betalen voor een HD ontvanger ,maar weet niet welke ontvanger ik krijg per post, of moet ik deze weigeren en zelf 1 gaan halen, zoja wat is momenteel de beste ,want ik hoor veel negatieve berichten over de Samsung 360.Als ik zelf een HD ontvanger haal, krijg ik dan ook die korting van €100,-?
Alvast bedankt voor uw reactie.

Bert

bert, wij hebben sinds een paar dagen de hd ontvanger via ziggo, en kunnen hem echt aanraden! het is een humax echt top!!!!!!! ook voor die 99 euro
 
@marco59: als je even goed leest, kun je zien dat hij hem al gekocht heeft.
 
Hallo Marco, en de rest vd lezers

Ik heb gisteren de Humax bij de Koopjeskampioen gekocht ,dat is ook een leverancier van Ziggo,en deze rade mij ook de Humax aan ,en zij verkopen zelfs geen ander merk (meer).
Heb daar dus het normale bedrag betaald,maar ik heb een mailtje van Ziggo ontvangen ,waarin staat dat ik doos met HD ontvanger bij bezorging aan de deur maar moest weigeren ,want Ziggo besteed dat werk uit en die weten dus van tevoren ook niet welke HD ontvanger dat je krijgt en zodoende schreven die mij dus ,ga maar een HD ontvanger halen die je zelf wil en vervolgens een copie vd rekening opsturen en dan maar afwachten.
Toen ik april dit hele gebeuren besteld heb was er de actie dat je €100,-
korting kreeg ,dus ik ben benieuwd hoelang dat dit gaat duren, ik zal jullie op de hoogte houden.
Trouwens, op de Humax tot nu toe nog geen klachten.
Hebben jullie toevallig ook een draadloze router besteld? ,als het goed is, is dat ook een verrassings pakket!
We zullen wel zien ,als we medio augustus sneller kunnen interneppen
of NIET.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan