• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer Nieuwe Snelheden en waarneer de nieuwe modem?

  • Onderwerp starter maxbroere
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds 1 feb. 2009 weer aan de kabel (daarvoor adsl). Z3i genomen.
16 april TNT briefje in bus dat ik een Ziggo pakketje bij postkantoor kan ophalen.
Zaterdag opgehaald (kon niet eerder).
4.5MB/s is nu de download op grote torrents, en snelle publieke ftp sites.
 
Waarop baseer je dat ?
Er zijn tot nu toe alleen modems afgeleverd aan mensen met een Z3i abonnement (of mensen die net overgestapt zijn naar een alles-in-1 en waar vermoedelijk die wijziging het uitsturen van de modems gekruist heeft). Dus nog geen brede uitlevering voor alles-in-1 Extra abonnees tot nu toe.
Misschien enig idee wat er in mijn geval dan aan de hand kan zijn? Ik vind een brief van binnen enkele dagen en daarna te horen krijgen dat het nog 1 maand duurt wel een apart geval namelijk.
 
modem

Hier in beverwijk nog steeds geen brief of modem gezien.
wel Z3i abbo al jaren.
Dus verwacht niet dat iedereen met Z3i al een nieuw modem heeft gekregen.
Nog even gedult hebben .
 
Kloppen de verhalen nou wel of niet over de verhoging van eind mei?
Er word gezegd dat er een nieuwe firmware op het modem gezet gaat worden en dat die dan rond de 50 mbit kan halen?
Of krijgen we(we als alles in een extra gebruikers) dan toch eerst het nieuwe modem en dan de snelheidsverhoging?

Doei!
 
Kloppen de verhalen nou wel of niet over de verhoging van eind mei?
Er word gezegd dat er een nieuwe firmware op het modem gezet gaat worden en dat die dan rond de 50 mbit kan halen?
Of krijgen we(we als alles in een extra gebruikers) dan toch eerst het nieuwe modem en dan de snelheidsverhoging?

Doei!

Er zal een nieuwe modem moeten komen want de oude modems trekken maximaal in theorie 38 mbit
 
Hier mogen anderen nu op antwoorden. Waarom lezen mensen maar half en alleen datgene wat ze het meest aanspreekt? Niet specifiek gericht op de vraagsteller...
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20

haha ik was je voor :)
 
Er word gezegd dat er een nieuwe firmware op het modem gezet gaat worden en dat die dan rond de 50 mbit kan halen?

Dat is onjuist. Alles in 1 Extra klanten zullen een nieuw modem krijgen zodat ze over kunnen gaan naar 50mbps.
De beperking zit'm in de hardware van het oude modem. Nieuwe firmware zal niet dit oplossen, in de praktijk zal je nooit constant de 50mbps kunnen halen op die manier. En de uiteindelijke verhoging naar 80mbps is dan helemaal onmogelijk.
 
haha ik was je voor :)
ik heb mijn post ook net verwijderd hehe.

Je vergeet te zeggen dat de verhoging pas begin juli is ;) en ja, eerst nieuwe modem dus.

:)
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
ik heb mijn post ook net verwijderd hehe.

Je vergeet te zeggen dat de verhoging pas begin juli is ;) en ja, eerst nieuwe modem dus.

:)
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20


Ach mischien 1 juli brief sorry modems op speed gaat naar 1 mbit :P
 
Dat is onjuist. Alles in 1 Extra klanten zullen een nieuw modem krijgen zodat ze over kunnen gaan naar 50mbps.
De beperking zit'm in de hardware van het oude modem. Nieuwe firmware zal niet dit oplossen, in de praktijk zal je nooit constant de 50mbps kunnen halen op die manier. En de uiteindelijke verhoging naar 80mbps is dan helemaal onmogelijk.
En dan praten we natuurlijk over Euro DOCSIS 3 modems, anders gaat Excalibur spijkers op laag water zoeken hehe :p
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan