• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Interactieve TV topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het netwerk ID kun je controleren door bij Systeem op ok te drukken en te kiezen voor zenders opnieuw zoeken. Je moet overigens wel bij ons geregistreerd staan om tot 1 oktober gratis te kunnen kijken. Op de smartcard zit een previewperiode die na twee weken is verlopen.

Helaas, nog steeds geen AFSPELEN mogelijkheid. Bovenstaande punten zijn gecontroleerd: netwerk is 5555, ik heb nog mijn oude Casema smartcard in gebruik (dus al lang niet meer in de previewperiode), en in een Privébericht heb je geschreven dat je gisteren het VOD abonnement geactiveerd hebt. Zojuist ook nog de fabrieksinstellingen teruggezet. Heb je nog andere suggesties?
 
Helaas, nog steeds geen AFSPELEN mogelijkheid. Bovenstaande punten zijn gecontroleerd: netwerk is 5555, ik heb nog mijn oude Casema smartcard in gebruik (dus al lang niet meer in de previewperiode), en in een Privébericht heb je geschreven dat je gisteren het VOD abonnement geactiveerd hebt. Zojuist ook nog de fabrieksinstellingen teruggezet. Heb je nog andere suggesties?

Het VOD abonnement is actief en het signaal ziet er ook goed uit. Heb je voor mij de gegevens van de status interactieve televisie? Deze vind je door in het menu te kiezen voor Systeem/info vervolgens op de blauwe toets te drukken en te kiezen voor Status interactieve tv.
 
Ik wil dat Uitzending Gemist en MediaTheek wel eens uitproberen. Moet dit worden aangevraagd of is het abbo gewoon standaard 'open' tot oktober..?
 
Ik wil dat Uitzending Gemist en MediaTheek wel eens uitproberen. Moet dit worden aangevraagd of is het abbo gewoon standaard 'open' tot oktober..?

Dat staat niet standaard open en moet worden aangevraagd.
 
Even een compliment aan Kitaro en z'n collega's: eindelijk werkt VOD bij mij :lol:

Net even geprobeerd en ik kan van Programma Gemist uitzendingen van de publieke omroep en SBS6 afspelen.

TV-theek werkt echter niet (meer). Misschien kan Kitaro daar nog even naar kijken :)

Nog wel een vraag: toen ik in het begin de programma's in de catalogus van de publieke omroep bekeek, stond er bij "Tijdstip uitzending" een redelijk leesbare datum en tijd. Nu staat er alleen een lang getal waar ik niet echt een datum uit kan halen. Gaat dat nog aangepast worden?
 
Link allemaal super..... maar..

Ow dit klinkt allemaal super... Beina jaar gewacht op dit apparaat..
Alleen hoe krijg je de dames van de bestellijn aan het verstand welke ontvanger ik bedoel.... ik moet hem bij de dixons gaan halen :shock:...

mischien heeft Kitaro intern bestelnummer ofzo..? dan hoeven ze niet meet op hun eigen site te zoeken. haha..
 
Ow dit klinkt allemaal super... Beina jaar gewacht op dit apparaat..
Alleen hoe krijg je de dames van de bestellijn aan het verstand welke ontvanger ik bedoel.... ik moet hem bij de dixons gaan halen :shock:...

mischien heeft Kitaro intern bestelnummer ofzo..? dan hoeven ze niet meet op hun eigen site te zoeken. haha..

Waarom bestellen mensen deze decoder niet gewoon via de website. Dit is bij mij ook goed gegaan.

Btw de Cisco decoder werkt vooralsnog alleen in voormalig Casema gebied.
 
in Home gebied

Ik zit dus nog in het @home gebied.
Je krijgt die postcode check.. daarna krijg je een scherm waarin je je telefoon nummer achterlaat. Ziggo belt je direct weer trug...
(met een medewerker die de type ontvanger niet snapt)

Jammer joh... Ik moet vast wachten tot het home gebied ook geschikt is.
mischien kan kitaro hier meer opheldering overdoen... ik denk dat er wel veeel meer mensen zo onnodig gebeld worden... Ze proberen je beina altijd de samsung sd recorder te verkopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom bestellen mensen deze decoder niet gewoon via de website. Dit is bij mij ook goed gegaan.

Omdat website bestellingen nogal eens de neiging hebben spoorloos te verdwijnen. Heb ik helaas ervaring mee.
 
Ik zit dus nog in het @home gebied.
Je krijgt die postcode check.. daarna krijg je een scherm waarin je je telefoon nummer achterlaat. Ziggo belt je direct weer trug...
(met een medewerker die de type ontvanger niet snapt)

Jammer joh... Ik moet vast wachten tot het home gebied ook geschikt is.
mischien kan kitaro hier meer opheldering overdoen... ik denk dat er wel veeel meer mensen zo onnodig gebeld worden... Ze proberen je beina altijd de samsung sd recorder te verkopen.

Je zult inderdaad moeten wachten tot het @home gebied geschikt is. Een datum kan ik niet noemen omdat ik het zelf nog niet weet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan