• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HUMAX iHDR5050-C Voorraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had de mijne besteld bij electromagazijn.nl. je hoeft niet vooruit te betalen, dat kun je doen bij afhalen. Ze hebben afhaalpunten door het hele land. En thuisbezorgen kan ook. Ze laten je weten wanneer je bestelling binnen is, en dan pas hoef je te betalen als je hem thuis wilt krijgen.
Dat is gewoon heel positief in mijn ogen.

Maar ja, leveren kunnen ze nu ook niet.
Ik heb een mailtje gestuurd om de bestelling te cancelen, en dat was voldoende. Vervolgens heb ik hem gehaald bij Block 'om de hoek'. Maar dat had ik al verteld.
Dan betaal je meer, maar je hebt hem dan wel, en als er iets mee is hoef je niks op te sturen, maar ga je naar de winkel terug.:thumb up:

Marc
 
Kijk eens goed er staat echt Garantie: 24 maanden onderaan, vraag me af waar jij die 12 vandaan haalt
 
Kijk eens goed er staat echt Garantie: 24 maanden onderaan, vraag me af waar jij die 12 vandaan haalt

Je zal het geloven of niet, maar de site is aangepast.
in mijn vorige verhaal staat Garantie 12 maanden, dit had ik van de site gekopieerd.

nu staat er ook dat de decoder weer volop leverbaar is.

nou .... iedereen ophalen dan maar :oyeah:
 
En bovendien heb je langer dan 24 maanden garantie, volgens Europees en ook Nederlandse recht.
 
Voorraad Humax PVR 5050 C

Ik heb echt de indruk dat de internetwinkels als
allerlaatste bevoorraad worden. Ikzelf heb de Humax
gisteren aangechaft in Hillegom. Er waren er wel 10 op voorraad.

Mooie machine hoor.:applause:

En inderdaad twee jaar garantie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De mijne staat nog steeds in bestelling bij Coolsound.......:roll:
Heb daar ook al 3 weken een bluray speler in bestelling staan (Op voorraad bij leverancier, 2 tot 5 dagen levertijd....), maar die haal ik morgen ergens anders op... En als ze daar toevallig ook de Humax hebben, gaat die ook meteen mee!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan