• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

E102-29 -> i34-9

  • Onderwerp starter nickvanozzie
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nickvanozzie

Sinds gisteren krijgen wij de storing I34-9. Dit is tijdelijk oplosbaar door de Siemens opnieuw op te starten.
Echter na 2 a 3 keer zappen krijgen wij de storing weer. Gisteravond gebeld met de klantenservice en de storing zou doorgezet worden naar de 2e lijn.

Vanmiddag kom ik weer thuis en wil televisie gaan kijken. Zowaar deed deze het in 1 keer goed, totdat ik 3 keer gezapt had. Toen gaf de Siemens het volgende aan:

Record (primary)
E102-29 No subscription

Die binnen enkele ogenblikken veranderde in:

Descramble (1)
I34-9 Undetermined scrambling status

Wederom opnieuw opgestart, doet het weer, en na 2 keer zappen weer in storing.

Iemand hier een oplossing voor?

Mvg,
Nick
 
Hier heb ik momenteel precies hetzelfde probleem!
Zodra ik naar een bepaalde zender (Veronica?) zap gaat de Siemens op zwart met deze foutmelding!
De Siemens laat dan ook geen beeld meer zien zonder volledig te herstarten!?
Blijkbaar is er weer met de codering gerommeld?

Ziggo/Multikabel, Siemens PVR M750, 06-01-2009
ziggom750349voouv0.jpg


Ziggo/Multikabel, Siemens PVR M750, 06-01-2009
ziggom750349kd2.jpg
 
Het probleem treedt ook niet alleen op bij de zender Veronica merk ik nu.
Ook bij het rondzappen langs diverse andere zenders loopt de Siemens PVR momenteel al snel totaal vast.
Zappen kan dan nog wel en er is beeld bij het Ziggo overzichtskanaal (12) en regio22 (975) maar de softcam/decoder lijkt er dan mee op te zijn gehouden aangezien het ledje van de smartcardlezer dan ook geen activiteit meer vertoond.
Volledig uitschakelen is dan nog de enige oplossing om de boel weer (even) aan de gang te krijgen.

Afwachten dus maar weer of ze bij Ziggo kunnen achterhalen wat er nu weer is gewijzigd in het systeem? :shock:
 
Na opnieuw opstarten kan je hem wel de rest van de dag op die zender laten staan zonder problemen. Heb net een record gehaald van 6 keer zappen!! Maar helaas net weer de I34-9 storing.

Morgen maar weer verder bekijken...
 
Na opnieuw opstarten kan je hem wel de rest van de dag op die zender laten staan zonder problemen. Heb net een record gehaald van 6 keer zappen!! Maar helaas net weer de I34-9 storing.

Morgen maar weer verder bekijken...

Klopt inderdaad, maar tussen de zendernummers 1 (NL1) t/m 7 (RTL7) kan ik wel zonder crashen bijven zappen zo te zien.
Zap ik verder langs andere zenders dan hangt de Siemens al snel.
Ook merk ik dat de GUI van de Siemens momenteel enorm traag reageert, zal er ook wel mee te maken hebben...
 
Het probleem treedt ook niet alleen op bij de zender Veronica merk ik nu.
Ook bij het rondzappen langs diverse andere zenders loopt de Siemens PVR momenteel al snel totaal vast.
Zappen kan dan nog wel en er is beeld bij het Ziggo overzichtskanaal (12) en regio22 (975) maar de softcam/decoder lijkt er dan mee op te zijn gehouden aangezien het ledje van de smartcardlezer dan ook geen activiteit meer vertoond.
Volledig uitschakelen is dan nog de enige oplossing om de boel weer (even) aan de gang te krijgen.

Afwachten dus maar weer of ze bij Ziggo kunnen achterhalen wat er nu weer is gewijzigd in het systeem? :shock:

Conclusie: ze zijn weer aan het prutsen aan het signaal :wink: De kabelboer zal het zelf anders benoemen, maar prutsen is het wel...

Gert.
 
In hoofddorp Multikabel ook zelfde foutmelding

Heee
Heb het hier ook op alle 2 de m750 's

I34 melding na een paar keer zappen

Groet, uit hoofddorp
 
i34-9

Ook ik heb hetzelfde probleem sinds enkele dagen. Ik heb de Siemens Gigaset reeds 1,5 jaar (thanx Ziggo....) :censored::censored::censored::giveup::giveup:
 
The_Doman zei:
Hier heb ik momenteel precies hetzelfde probleem!
Zodra ik naar een bepaalde zender (Veronica?) zap gaat de Siemens op zwart met deze foutmelding!
De Siemens laat dan ook geen beeld meer zien zonder volledig te herstarten!?
[unquote=The_Doman] Ik bevestig deze conclusie. Ik kan tussen Ned. 1 en RTL 7 heen weer zappen, vooruit, achteruit, het lijkt te blijven werken. Zodra ik Jetix/Veronica bereik: zwart scherm met foutmelding 134-9. Theo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan