• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

volgende snelheids verhoging

  • Onderwerp starter Sander de Vos
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
hier heb ik alles in 1 plus maar hier is de snelheids verhoging er al door..
 
Denk dat de verhoging eind van jaar wat langer zal duren aangezien er nog genoeg problemen zijn met de huidige verhoging

Zoals te laat uitleveren van de nieuwe modems
Activatie problemen
Mensen die hun snelheid niet halen door (Dus niet omdat ze oude router hebben)

Maar we zullen zien
VDSL wordt nu ook geleverd door Tele2 dus indien dat leverbaar is heb je nog een alternatief al is dat afhankelijk weer van de afstand tussen je aansluiting en de centrale.
 
we hebben het wel over alles in 1 plus..
daar heb je dus geen nieuwe router nodig en ook bij de volgende verhoging heb je geen nieuwe router nodig..
 
we hebben het wel over alles in 1 plus..
daar heb je dus geen nieuwe router nodig en ook bij de volgende verhoging heb je geen nieuwe router nodig..
Dat hangt er maar net vanaf wat de betreffende router aan kan. Als de router 50Mbit aan kan is het geen enkel probleem (haalt het net), maar dat kan ook nog niet elke router die reeds in omloop is bij consumenten.
 
voor zover ik weet leverde @home en Ziggo nu 54mbps routers..
ik meen ergens te lezen hebben dat de volgende verhoging van 20 naar 30 gaat voor alles in 1 plus..
als dit ook zo is, is er niks aan de hand natuurlijk..
 
Ik moet zeggen dat het me nu niet zoveel kan schelen of ik van 50 naar 80 ga. Laten ze eerst iedereen maar helpen die nog niet op zijn beloofde speed zit. Ik vind het weer een verkeerde prioriteitstelling bij Ziggo.
Werk nou eerst eens deze verhoging voor iedereen netjes af, ruim dan je tent eens op, evalueer de kwaliteit van je helpdesk en je logistieke organisatie, en ga dan over de breedte eens denken aan verdere verhogingen, want wat gaan we merken van een verhoging van 50 naar 120 ?? Erg weinig zoniet helemaal niks. Maar wat gaat er logistiek daar een hoop verkeerd.

Prioriteit heeft voor mij niet meer een verdere verhoging van de snelheid, maar een verbetering van de betrouwbaarheid en deskundigheid van de 1elijns hulp.:roll:
Tis leuk een Ferrari te bezitten, maar wat als de snelweg vol kuilen en gaten zit. Los dat eerst maar op. :oyeah:
 
Ik moet zeggen dat het me nu niet zoveel kan schelen of ik van 50 naar 80 ga. Laten ze eerst iedereen maar helpen die nog niet op zijn beloofde speed zit. Ik vind het weer een verkeerde prioriteitstelling bij Ziggo.
Werk nou eerst eens deze verhoging voor iedereen netjes af, ruim dan je tent eens op, evalueer de kwaliteit van je helpdesk en je logistieke organisatie, en ga dan over de breedte eens denken aan verdere verhogingen, want wat gaan we merken van een verhoging van 50 naar 120 ?? Erg weinig zoniet helemaal niks. Maar wat gaat er logistiek daar een hoop verkeerd.

Prioriteit heeft voor mij niet meer een verdere verhoging van de snelheid, maar een verbetering van de betrouwbaarheid en deskundigheid van de 1elijns hulp.:roll:
Tis leuk een Ferrari te bezitten, maar wat als de snelweg vol kuilen en gaten zit. Los dat eerst maar op. :oyeah:

Denk dat het overgrote probleem bij de mensen die hun snelheid nog niet halen ligt bij het feit dat hun eigen hardware niet geschikt is voor de 50Mbit snelheid.

Denk hierbij aan routers....

Het is een feit dat veel mensen (ook met een N-router) de volledige snelheid draadloos niet halen omdat hun router de doorvoersnelheid niet haald.

Er is op dit forum al vaker naar de site van hardware.info verwezen waar een goede test staat.
 
Jawel, het kon niet uitblijven... Tele2 komt met Fiberspeed (60/6Mbit).

Ik ben wel benieuwd of al bekend is wanneer de volgende snelheidsverhoging eraan komt en hoeveel deze dan gaat worden voor iedereen. Ik weet dat de 50mbit naar 80mbit gaat, maar ik ben ook zeeeer benieuwd naar de upload snelheden! Kort gezegd.. ik wacht op een nieuw overzicht waarop te zien is wat de nieuwe snelheden worden voor ieder pakket bij de volgende upgrade. Kan iemand mij dit vertellen hier??

Gr.
Pjelew!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan