• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk heeft Humax één werknemer die per week een kwartiertje aan nieuwe firmware mag besteden. Daarna moet Ziggo de firmware nog testen en goedkeuren, dus daar gaan nog weer wat extra maanden overheen.

Dus volgend jaar met kerst lijkt me een optimistische schatting. :oops:

Niet zo negatief allemaal, we wachten nog maar 8 maanden :cry:
Is heel acceptabel toch? Not.
 
Dan moet die update toch wel ontzettende bagger geweest zijn als Ziggo het durft af te keuren.
In bericht 1 van deze draad staat beschreven waarom de update is afgekeurd

Huh :shock:, waar is het bericht waar ik op reageer nu gebleven
 
Ik denk dat hij hem na het lezen van bericht 1 in alle schaamte gewist heeft. ;)

Is toch niet echt iets om je voor te schamen toch?
Volgens mij hoeven alleen Humax en Ziggo zich te schamen in deze zaak.
Maar ik heb het gevoel dat niet iedereen dat vindt :cool:
 
Is toch niet echt iets om je voor te schamen toch?
Volgens mij hoeven alleen Humax en Ziggo zich te schamen in deze zaak.
Maar ik heb het gevoel dat niet iedereen dat vindt :cool:
Schamen is niet nodig.

Het enige dat ik wil is een update die goed werkt en geen nieuwe bugs introduceert en dat vergt nu eenmaal tijd. ;)
 
Tja mensen, het is allemaal wel fucked-up dat die update zo lang duurt, maar het maakt mij niet zoveel uit hoor. Heb nl. alleen maar last van het handshake-probleem (heb een philips-TV), meer problemen heb ik niet.
Ik bedoel, ik weet niet eens wat de nieuwe FWU repareert..

Ik zie wel. Zo'n klacht weerhoud mij iig. niet om volgende keer geen humax weer te kopen..

Edit: De knip-en-plak funcite op de humax zelf zou wel een leuk kerstcadeau worden..
 
Niet zo negatief allemaal, we wachten nog maar 8 maanden :cry:
Is heel acceptabel toch? Not.

De ontvanger is in het voorjaar op de markt gekomen (media maart), dus hoezo we wachten al 8 maanden...

Voor de problemen met de mislukte recordings hebben we een work-around geleverd, voor de andere issues moet Humax eerst een goede release leveren, waarmee ook de resterende hdmi issues opgelost zijn. Er wordt op dit moment door copaco geinventariseerd welke toestellen nog problemen zijn. Er zijn recent enkele toestellen aangeboden aan het Humax team in Zwolle. Intussen wordt er gewoon doorgewerkt aan een definitieve release.
De issues waarop waar de eerdere software release hebben afgekeurd zijn volgens humax gefixed. Ook deze fixes moeten we wederom controleren.
 
De ontvanger is in het voorjaar op de markt gekomen (media maart), dus hoezo we wachten al 8 maanden...

Voor de problemen met de mislukte recordings hebben we een work-around geleverd, voor de andere issues moet Humax eerst een goede release leveren, waarmee ook de resterende hdmi issues opgelost zijn. Er wordt op dit moment door copaco geinventariseerd welke toestellen nog problemen zijn. Er zijn recent enkele toestellen aangeboden aan het Humax team in Zwolle. Intussen wordt er gewoon doorgewerkt aan een definitieve release.
De issues waarop waar de eerdere software release hebben afgekeurd zijn volgens humax gefixed. Ook deze fixes moeten we wederom controleren.

Niet om het een of ander maar medio maart tot medio november is 8 maanden al toch?

In hoeverre is die workaround trouwens 100% werkend? Heb namelijk nog steeds van die timer kijkblokjes ingeprogrammeerd omdat ik geen ruzie met mn vriendin wil als bijvoorbeeld Greys Anatomy mislukt is :P

Hoe dan ook, hoop op goed nieuws over niet al te lang.
 
Niet om het een of ander maar medio maart tot medio november is 8 maanden al toch?

In hoeverre is die workaround trouwens 100% werkend? Heb namelijk nog steeds van die timer kijkblokjes ingeprogrammeerd omdat ik geen ruzie met mn vriendin wil als bijvoorbeeld Greys Anatomy mislukt is :P

Hoe dan ook, hoop op goed nieuws over niet al te lang.

iedereen had z'n 5050 vanaf dag 1 en ook vanaf dag 1 dit probleem gemeld. denk het niet...

Maar goed, er zijn in de loop van de tijd problemen gemeld en die zijn netjes verzameld en voorgelegd aan Humax ( in juli). De oorspronkelijke release datum was medio september. Omdat de software echter afgekeurd is geworden (in september), intussen ook nog andere issues zijn gevonden en er in toenemende mate hdmi problemen zijn gemeld, is humax vanaf oktober deze issues verder aan het onderzoeken. De rest heb ik in mijn vorige posting al gemeld.

Voor wat de work-around heb ik sinds de aanpassingen geen terugkoppelingen meer ontvangen van nog steeds voorkomende mislukte opnamen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan