• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing Dig TV

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Frans55

Sinds 15 minuten mozaziekbeelden gescrammeld op de digitale tv via HD decoder , digitale ontvangt via SD decoder nog wel in orde. Klantenservie overbelast.
Wie heeft hier ook last van PC 2541
 
Storing van het een op het andere moment opgelost.
Gelukkig snelle actie.
 
Hier (Den Helder) al 2 dagen lang storing. Staat wel iets vaags op de Ziggo site maar het is niet te doen.
Elke zoveel seconden blokjes in beeld digitaal en analoog de hele tijd zwarte strepen in beeld.
Kan niet aan de bekabeling liggen, dat is kwaliteitskabel, 90dB screening.
Ook mijn internet is bagger sinds gisteren, eerst deden 9 van de 10 sites het niet, na een modem reset weer wel, nu haal ik nog maar 800-900 kbps en af en toe een uitschieter naar 1500-1600 kbps. Ik zou 2750 moeten halen of met de nieuwe snelheden zelfs 3750.

Ziggo al gebeld en weer krijg je het standaard "pc zonder router aansluiten, kabels nakijken, modem resetten" verhaal.

Vervelende storing die al veel te lang duurt :(
 
Hier (Den Helder) al 2 dagen lang storing. Staat wel iets vaags op de Ziggo site maar het is niet te doen.
Elke zoveel seconden blokjes in beeld digitaal en analoog de hele tijd zwarte strepen in beeld.
Ik zit hier ook in Den Helder maar herken deze problemen (gelukkig) niet.
 
Ik zit hier ook in Den Helder maar herken deze problemen (gelukkig) niet.

Postcode gebied 1788, kan zijn dat jij een ander laatste cijfer hebt, daar zijn geen problemen volgens mij.
Ik zou niet weten wat het anders kan zijn. Kabels zijn nog dezelfde en onlangs vervangen (toen prima beeld). Lengte is 1,5m (dtv ontvanger staat vlak bij het aansluitpunt) en het is analoog èn digitaal, zou wel heel apart zijn dat het dan aan mijn spullen ligt.
 
Postcode gebied 1788, kan zijn dat jij een ander laatste cijfer hebt, daar zijn geen problemen volgens mij.
1782 gebied hier, dus dat klopt wel ja.
Lijkt me dan ook inderdaad meer een externe storing in jouw buurt...
 
De storing uit de eerste post lijk ik nu ook te hebben. Rare balken in beeld, geluid dat soms hapert. Gebeurde gisteren rond 21:00 ineens, was vanmorgen nog steeds. Iets van bekend? Storingspagina op ziggo.nl werkt niet. Postcodegebied 3443 en de HD ontvanger van Samsung.
 
Hier in postcode gebied 6414 TG ook sinds gisteravond slecht beeld.
Op de samsung heb ik altijd de waardes van signaal 50 % en kwaliteit 80 % gehad. Nu geeft deze aan signaal 0 % kwaliteit 80 % is niet naar te kijken. Vooral de nederlandse zenders.Denk dat er een storing is.Kan dat echter nergens vinden

Even een aanvulling ben eens gaan kijken bij de buren op twee plaatsen deze kijken analoog hebben ook slecht beeld dus is zeker een storing
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Idem dito ook hier. Vanaf gisteravond op dig. TV regelmatig slecht beeld artifacts etc. op alle dig. kanalen. Heb ook Samsung HD-ontvanger.
 
zelf heb ik hier ook last van... sindskort pas, dat dan weer wel... de enige manier op de storing op te lossen is door de decoder (HD Samsung) geheel uit te zetten (aan/uit knop achterop de decoder)

kijk ook ff bij het samsung deel van dit forum.

maar er is hier helaas geen verklaring voor... typisch Ziggo zullen we maar zeggen :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan