• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen opname

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

oostpool16

Ik zit bij Caiway er is een nieuwe zender Film1 Action
Siemens geeft aan opname niet toegestaan
Caiway gebeld die doen er niets aan

Oostpool16
 
Hallo,

Heb je dit probleem op alle zenders?
Zo nee, kun je aangeven welke kanalen wel?

Ik zelf heb hier geen problemen met mijn Siemens PVR opnames aangezien ik geen Film1/Sport1 abbo heb momenteel.

Het is dus een specifiek Film1 probleem zoals hier is te lezen:
PVR (Siemens): 102-29 opname niet toegestaan, weer actief

Het wachten is nog op een antwoord van anoniem.
Aangezien ik op vakantie was, weet ik niet of er inmiddels naar gekeken is. Ik zal morgen nog eens navraag doen.
 
Ik zelf heb hier geen problemen met mijn Siemens PVR opnames aangezien ik geen Film1/Sport1 abbo heb momenteel.

Het is dus een specifiek Film1 probleem zoals hier is te lezen:
PVR (Siemens): 102-29 opname niet toegestaan, weer actief

Het wachten is nog op een antwoord van anoniem.


Duidelijk. Blijkt dat in het voormalige Multikabel gebied er inderdaad een copy protection was op het nieuwe kanaal: Film1 Action. :oops:

Van de andere kanalen zijn op het Ziggo netwerk geen problemen bekend en ook niet waargenomen.

Film1 Action zou nu (31/10 vanaf ca 15.30) ook weer goed moeten zijn en opnamens zouden weer gemaakt kunnen worden. :wink:

Als er nog andere problemen zijn m.b.t. dit probleem dan hoor/lees ik dat graag!
 
Duidelijk. Blijkt dat in het voormalige Multikabel gebied er inderdaad een copy protection was op het nieuwe kanaal: Film1 Action. :oops:

Van de andere kanalen zijn op het Ziggo netwerk geen problemen bekend en ook niet waargenomen.

Film1 Action zou nu (31/10 vanaf ca 15.30) ook weer goed moeten zijn en opnamens zouden weer gemaakt kunnen worden. :wink:

Als er nog andere problemen zijn m.b.t. dit probleem dan hoor/lees ik dat graag!

@Oostpool16 : Jouw melding ook even doorgegeven aan CAIW, misschien hadden ze hetzelfde "probleem" als wij hadden en kunnen ze het voor je oplossen/aanpassen.....
 
Ik zelf heb hier geen problemen met mijn Siemens PVR opnames aangezien ik geen Film1/Sport1 abbo heb momenteel.

Het is dus een specifiek Film1 probleem zoals hier is te lezen:
PVR (Siemens): 102-29 opname niet toegestaan, weer actief

Het wachten is nog op een antwoord van anoniem.

Ik ben het slachtoffer van de bovenstaande link.
Op alle film1 kanalen krijgen we zo nu en dan de melding "E101-29 no msk, opname was niet toegestaan".
Niet alleen bij premieres, (soms zelfs juist niet) maar als een film eenmaal mislukt, mislukt dezelfde film meestal meerdere keren (dagen) achter elkaar.
Ik ben heel benieuwd wat ze bij jouw instellingen hebben gevonden en of het ook werkelijk heeft geholpen!
Dat hoor ik graag ! :pompom:

p.s. de ellende is wel begonnen toen we film1 action erbij kregen, daarvoor nooit problemen gehad.
 
mail naar Caiway

Ik heb een mailtje gestuurd naar Caiway
Wordt met een kluitje het riet in gestuurd
Ik moet maar contact maken met Chellomedia
ze lossen zelf niets op tewijl ze zelf die nieuwe zender er op gezet hebben
Willen er meer mensen opreageren dit is een schande
3 maanden later bij Caiway nog steeds kopieer beveiliging
er komen steeds meer zenders bij
Caiway geeft toe dat er kopieer beveiliging op zit
Oostpool16
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben het slachtoffer van de bovenstaande link.
Op alle film1 kanalen krijgen we zo nu en dan de melding "E101-29 no msk, opname was niet toegestaan".
Niet alleen bij premieres, (soms zelfs juist niet) maar als een film eenmaal mislukt, mislukt dezelfde film meestal meerdere keren (dagen) achter elkaar.
Ik ben heel benieuwd wat ze bij jouw instellingen hebben gevonden en of het ook werkelijk heeft geholpen!
Dat hoor ik graag ! :pompom:

p.s. de ellende is wel begonnen toen we film1 action erbij kregen, daarvoor nooit problemen gehad.

Ook dit weekeinde nog problemen gehad? Het zou opgelost moeten zijn...
 
Ook dit weekeinde nog problemen gehad? Het zou opgelost moeten zijn...

De film van zaterdag, is gelukt, dat zegt niet alles, maar toch.
Vanaf wanneer is er iets gewijzigd ?

Ook maandag is een film gelukt die voorheen tot 3x problemen gaf (bone dry).

Verder zal ik blijven testen of het nu dan over is.
(je moet maar net op een film stuiten die problemen geeft !)

Groet Erik
icon_lol.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan