• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik heb al 14 dagen (!) geen telefoon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je de laatse dagen nog met de helpdesk gebeld ?
De oorzaak van het probleem schijnt nu bekend te zijn, maar je moet wel je probleem aanmelden zodat ze je weer in het systeem kunnen zetten. Als je langer dan een paar dagen geleden gebeld heb kun je het misschien beter nog een keer proberen aan te melden.


Het zou toch wel vreemd zijn dat als je al drie keer gebeld hebt jou probleem gewoon verdwijnt????? Dat ze je weer opnieuw in het systeem moeten zetten??????

Ik heb afgelopen woensdag gebeld. Toen werd gemeld dat ze er vrij zeker van waren dat het aan het einde van de week weer zou werken, niet dus. Mijn grootste punt is, is dat de helpdesk blijkbaar niet goed geïnformeerd wordt en dat ze uit zichzelf niet verder kijken als het storingbord. De eerste keer werd er gezegd: "o, ik zie het al, er is een regionale storing" , terwijl op internet werd gemeld dat dit probleem verholpen was. De tweede keer werd direct weer gemeld dat het een grote regionale storing betrof maar toen ik met dat antwoord niet teverden was werd mij gevraagd om het modem eens te resetten, ik zei dat ik dat al gedaan had en deze persoon ging toen toch eens verder kijken. Na 30 minuten wachten werd mij verteld dat het toch een andere storing betrof en dat ze hier een individuele storing van gingen maken. Afgelopen woensdag werd na het vragen van mijn postcode weer direct gezegd: "er is nog steeds een grote storing in uw gebied" terwijl ze volgens mij in mijn gegevens moet kunnen zien dat er eerder over gebeld is en dat er andere dingen zijn geconstateerd. Maar na doorvragen van mij werd toch beweerd dat het wel die storing betrof en dat ze er vanuit gingen dat het eind van de week opgelost zou zijn.
Dat je vlot iemand aan de telefoon krijgt is natuurlijk prettig, maar dat er dan mensen aan de telefoon komen die (naar mijn mening) niet terzake kundig zijn stoort mij wel. Nogmaals, ik heb begrip voor heel veel dingen, ik werk ook in een technische omgeving en ik weet ook dat er storingen kunnen zijn, maar op een of andere manier hebben ze mij er nog steeds niet van kunnen overtuigen dat ze weten wat er met mijn telefonieprobleem aan de hand is en hoe ze dat denken op te lossen, mocht dat wel zo zijn, moeten ze aan hun communicatie werken en laten merken dat ze ieders probleem op zich serieus nemen (en niet pas na 6 dagen reageren op een probleem melding via internet bijvoorbeeld).

Één voordeel is er wel, we hebben op dit moment geen last van telemarketing :wink:
 
Het zou toch wel vreemd zijn dat als je al drie keer gebeld hebt jou probleem gewoon verdwijnt????? Dat ze je weer opnieuw in het systeem moeten zetten??????

Ik vroeg dit alleen omdat ik hoorde dat de oorzaak van het probleem nu bekend is en dat aan alle callcenters die extra ingezet zijn nu duidelijk gemaakt zou zijn dat telefoonproblemen zoals jij hebt direct doorgezet moeten worden naar de juiste plek. Misschien wordt jouw probleem daar nu al behandeld, geen idee verder, maar om te voorkomen dat jouw probleem als gewone storing te boek staat en onderaan de stapel ligt dacht ik dat het misschien handig is om dit nog even te checken.
 
Nou ik bel zowat iedere dag maar heb nog steeds geen telefoon hoor.
Dus dat klopt ook niet altijd wat je zegt.
En ik wacht geen 6 dagen voor ik ga bellen maar bel dezelfde dag van storing al.
Dus in jou geval misschien goed gegaan in mijn geval dus niet.
Ik denk dat er dingen zijn die soms niet vergelijkbaar zijn wat de rede van storing is maar bij mij is na 10 dagen het probleem nog steeds niet opgelost.
Ik praat dit absoluut niet goed vooral niet omdat ik als ik val mijn alarm ook niet kan gebruiken dus voor thuiszorg in geval van nood ook niet bereikbaar ben.
Ik kan nu een hele dag op de grond liggen voor het ontdekt word Is niet echt een geruststellende gedachte.
En zo kan ik op het moment er nog een paar noemen maar ook daar trekt Ziggo zich niets van aan want ook dat is vermeld.
Dus niet bij iedereen zijn problemen zo makkelijk op te lossen en gelukkig voor jou heb jij misschien geluk gehad.
 
Nou ik bel zowat iedere dag maar heb nog steeds geen telefoon hoor.
Dus dat klopt ook niet altijd wat je zegt.
En ik wacht geen 6 dagen voor ik ga bellen maar bel dezelfde dag van storing al.
Dus in jou geval misschien goed gegaan in mijn geval dus niet.
Ik denk dat er dingen zijn die soms niet vergelijkbaar zijn wat de rede van storing is maar bij mij is na 10 dagen het probleem nog steeds niet opgelost.
Ik praat dit absoluut niet goed vooral niet omdat ik als ik val mijn alarm ook niet kan gebruiken dus voor thuiszorg in geval van nood ook niet bereikbaar ben.
Ik kan nu een hele dag op de grond liggen voor het ontdekt word Is niet echt een geruststellende gedachte.
En zo kan ik op het moment er nog een paar noemen maar ook daar trekt ziggo zich niets van aan want ook dat is vermeld.
Dus niet bij iedereen zijn problemen zo makkelijk op te lossen en gelukkig voor jou heb jij misschien geluk gehad.

probeer anders een bericht te sturen naar:

[email protected] met als onderwerp " webcare"
 
Dank je voor de tip
Ik heb inmiddels een brief weggedaan naar het mailadres door jou opgegeven.
Ik hoop dat er snel een eind aan dit alles komt want ook mijn moeder gaat hard achteruit en door dit hele gebeuren gebeurt er straks iets met haar en ben ik er niet bij.
Dat zou ik heel erg vinden vooral omdat ik enig kind ben.
 
Dank je voor de tip
Ik heb inmiddels een brief weggedaan naar het mailadres door jou opgegeven.
Ik hoop dat er snel een eind aan dit alles komt want ook mijn moeder gaat hard achteruit en door dit hele gebeuren gebeurt er straks iets met haar en ben ik er niet bij.
Dat zou ik heel erg vinden vooral omdat ik enig kind ben.

met alle respect..... maar een niet werkende aansluiting is voor jou net zo vervelend als voor een ieder ander......... iedereen kan namelijk onverwachts een dergelijk telefoontje krijgen bijv.........
hopen dus maar dat het snel opgelost is!
 
vanaf 3 oktober al geen telefoon!

Ik woon in Nieuw-Buinen en heb al wekenlang geen telefoonsignaal. Ik hoop dat het probleem snel verholpen wordt. De mobiele telefoonkosten rijzen de pan uit! We hebben nog niks van Ziggo gehoord, geen email, telefoon(;-)), geen brief... Wie kan mij helpen?
 
Ik woon in Nieuw-Buinen en heb al wekenlang geen telefoonsignaal. Ik hoop dat het probleem snel verholpen wordt. De mobiele telefoonkosten rijzen de pan uit! We hebben nog niks van Ziggo gehoord, geen email, telefoon(;-)), geen brief... Wie kan mij helpen?

Heb je wel de storing aangemeld en toezegging gekregen dat ze er naar kijken ?
 
Als ik bel naar de helpdesk zit in in een hele lange wachtrij waar geen einde aan komt, ik heb dus maar een email gestuurd. De vader (Ziggo service medewerker) van een collega van mij heeft me al een nieuwe modem meegegeven, ik kon hier geluk mee hebben dat deze zich wel zou aanmelden bij de juiste telefooncentrale maar helaas...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan