• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax HDPVR-iHDR5050-C HD Twin Tuner PVR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu heb ik hier ook gelijk een vraag over. Omdat deze humax alleen het FAT32 systeem heeft, kunnen bestanden groter dan 4GB niet gelezen worden van een USB stick of een externe HDD.
En waar heb je dat gelezen?
De 5050c ondersteunt ook ext2 (of 3 maar dat laat ik even in 't midden).
 
En waar heb je dat gelezen?
De 5050c ondersteunt ook ext2 (of 3 maar dat laat ik even in 't midden).

Klopt inderdaad. Ook ext2/3..... alleen dát zegt me niet zo veel dat laatste. Alleen vraag ik me nog wel af of bestanden groter dan 4GB verstuurd kunnen worden over het netwerk?
 
Klopt inderdaad. Ook ext2/3..... alleen dát zegt me niet zo veel dat laatste. Alleen vraag ik me nog wel af of bestanden groter dan 4GB verstuurd kunnen worden over het netwerk?
als je je een beetje verdiept in ext2/3 zowel hier in dit topic als op google zul je erachter komen.

Ben wel benieuwd, ik heb hem niet gepreordered maar ga hem wel snel halen als mijn huisje af is :)
 
Klopt inderdaad. Ook ext2/3..... alleen dát zegt me niet zo veel dat laatste. Alleen vraag ik me nog wel af of bestanden groter dan 4GB verstuurd kunnen worden over het netwerk?
Even wachten tot volgende week dan zal het wel uitgeprobeerd worden....
De interne harddisk zal wel met ext2 oid geformatteerd zijn, anders zou hij intern ook geen grote bestanden kunnen opslaan, in dat geval kun je via ftp gewoon ook grote bestanden erop zetten, mits je niet alleen kunt downloaden met ftp maar ook uploaden.
 
Klopt inderdaad. Ook ext2/3..... alleen dát zegt me niet zo veel dat laatste. Alleen vraag ik me nog wel af of bestanden groter dan 4GB verstuurd kunnen worden over het netwerk?

ja, dat is juist het voordeel van het gebruik van ftp icm de ethernet interface.
 
Gebruiksaanwijzing

Begrijp ik goed dat als deze pvr in een netwerk hangt ik van mijn pc
gedownloade (HD)films naar het apparaat kan overzetten om ze
te bekijken ? In wat voor formaat ? Ik zie daar niks over in de
gebr.aanwijzing.

Ik begrijp dat je (al) een gebruiksaanwijzing hebt. Kan je die toevoegen aan de discussie. Ik heb 'm nooit eerder gezien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan