• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles in 1 - wat installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bordewolf2022

Forum Gebruiker
Berichten
1.188
Internet
  1. DELTA
Digitale TV
  1. DELTA
Stel je hebt alle produkten al van Ziggo maar stapt over op alles in 1. Moet je dan toch je hele installatie, splitters e.d. vervangen of kun je alles laten zoals het is.

Hoe zit het met de smartcard en digitale ontvanger? Moet je beide aansluiten of kun je de oude blijven gebruiken of kun je de nieuwe ontvangen gebruiken met de oude smartcard ?

Krijgen bestaande klanten het hele pakket (modem, splitter noem maar op) of alleen de digitale ontvanger ?
 
Stel je hebt alle produkten al van Ziggo maar stapt over op alles in 1. Moet je dan toch je hele installatie, splitters e.d. vervangen of kun je alles laten zoals het is.

Hoe zit het met de smartcard en digitale ontvanger? Moet je beide aansluiten of kun je de oude blijven gebruiken of kun je de nieuwe ontvangen gebruiken met de oude smartcard ?

Krijgen bestaande klanten het hele pakket (modem, splitter noem maar op) of alleen de digitale ontvanger ?
Als je alle producten al hebt dan krijg je er alleen een digitale ontvanger bij met smartcard, die kun je samen met je al bestaande ontvanger gebruiken.

De bestaande installatie die je nu hebt moet voldoende zijn.
 
Ik kan ze nog niet bekijken want ik ben nog niet overgezet naar "Alles in 1 Plus"
Zal er wel een keer van komen na 3 maanden wachten.

ook ik ben nog niet omgezet ik heb nog steeds een @home voordeelbundel maar ik kan gewoon de 5 verassings zenders kijken
 
Ik kan ze nog niet bekijken want ik ben nog niet overgezet naar "Alles in 1 Plus"
Zal er wel een keer van komen na 3 maanden wachten.

Met '3 maanden' ga je het niet redden, zal wel '5 maanden' of '6 maanden' worden, hier in ons wonderschone Hengelo... :cry:

Gert.
 
Met '3 maanden' ga je het niet redden, zal wel '5 maanden' of '6 maanden' worden, hier in ons wonderschone Hengelo... :cry:

Gert.

Ik denk dat geduld een schone zaak is en dat het echt niet lang meer gaat duren. Ziggo doet echt wel zijn best!
 
Ik denk dat geduld een schone zaak is en dat het echt niet lang meer gaat duren. Ziggo doet echt wel zijn best!

Dat weet ik. Ik hoop alleen dat ze de ervaring gebruiken, die ze hebben van de omzetting van Casema/Multikabel naar ziggo, om de @Home omzetting naar (onze never lasting ziggo) tot een goed eind te brengen.

Gert.
 
Ik denk dat geduld een schone zaak is en dat het echt niet lang meer gaat duren. Ziggo doet echt wel zijn best!

daar is een liedje over , namelijk just once van James Ingram


I did my best
But I guess my best wasn't good enough
'Cause here we are back where we were before
Seems nothing ever changes
We're back to being strangers
Wondering if we oughta stay
Or head on out the door
enzovoorts, zie o.a. https://lyrics-a-plenty.com/j/just_once.lyrics.php

worden jullie er nu niet moe van om alles goed te praten van Ziggo???
zo'n groot bedrijf, zo'n machtspositie en wat krijg je.....
vaak niet eens iemand die de telefoon opneemt


:edit: ik bedoel hier trouwens niet te zeggen dat het ziggo-gebruikers-forum (de modjes) alles goed wil praten van Ziggo.
 
daar is een liedje over , namelijk just once van James Ingram


I did my best
But I guess my best wasn't good enough
'Cause here we are back where we were before
Seems nothing ever changes
We're back to being strangers
Wondering if we oughta stay
Or head on out the door
enzovoorts, zie o.a. https://lyrics-a-plenty.com/j/just_once.lyrics.php

worden jullie er nu niet moe van om alles goed te praten van Ziggo???
zo'n groot bedrijf, zo'n machtspositie en wat krijg je.....
vaak niet eens iemand die de telefoon opneemt


:edit: ik bedoel hier trouwens niet te zeggen dat het ziggo-gebruikers-forum (de modjes) alles goed wil praten van Ziggo.

Je hoeft ook niet alles goed te praten, maar een beetje meer geduld en begrip zou best eens goed zijn. Ik hoor veel geweeklaag zonder enig begrip voor de situatie waarin Ziggo zich bevind. Wanneer ze de klok terug konden draaien hadden ze alles anders gedaan daar ben ik zeker van.
 
huh?

Je hoeft ook niet alles goed te praten, maar een beetje meer geduld en begrip zou best eens goed zijn. Ik hoor veel geweeklaag zonder enig begrip voor de situatie waarin Ziggo zich bevind. Wanneer ze de klok terug konden draaien hadden ze alles anders gedaan daar ben ik zeker van.

Je maakt een grapje zeker.:pompom:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan