Reputatiepunten toekennen

  • Onderwerp starter ziggo-newby
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ach die 9 puntjes krijg je wel weer terug,maar het toont dus feilloos de kinderachtigheid van het systeem aan.
Als je je best doet en iemand waardeert je dan heb je er puntjes bij die je echt verdiende,en een kinderachtig figuur doet dat dan weer teniet.
Het belangrijkste is dat de persoon geholpen is.
Maar de anonimiteit waarmee dat kan,vind ik jammer.
Dat is, naast een andere grotere reden, de reden dat ik me niet meer al teveel in dezelfde topics waag. Ineens krijg je het verwijt dat je betweterig bent. Tja, sorry dat ik van bepaalde dingen veel weet...
 
Dat is, naast een andere grotere reden, de reden dat ik me niet meer al teveel in dezelfde topics waag. Ineens krijg je het verwijt dat je betweterig bent. Tja, sorry dat ik van bepaalde dingen veel weet...
Daardoor heb ik al heel veel informatie kunnen verzamelen:-P
 
Ik denk ook dat het heel erg zonde is als je om die redenen uit bepaalde topics wegblijft. Mensen die willen zeiken vinden toch wel een reden maar er zijn zoveel mensen die niet op alles reageren maar alleen maar lezen en op die manier lopen zij een hele hoop goede informatie mis:wink:
 
Ik denk ook dat het heel erg zonde is als je om die redenen uit bepaalde topics wegblijft. Mensen die willen zeiken vinden toch wel een reden maar er zijn zoveel mensen die niet op alles reageren maar alleen maar lezen en op die manier lopen zij een hele hoop goede informatie mis:wink:
Zoals ik al zei, er spelen meerdere redenen mee... koppie eerst leeg ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan