• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Minimale softwareversie PKG1.539EA ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

twigger

Forum Gebruiker
Berichten
2.154
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb toch een andere software versie die door Ziggo is geinstalleerd, en wel deze: 1.538EA.


@anoniem
Anoniem je zei dat als ik deze software heb (1.538EA)geen andere software moest installeren.
 
Ik heb toch een andere software versie die door ziggo is geinstalleerd, en wel deze: 1.538EA.


@anoniem
Anoniem je zei dat als ik deze software heb (1.538EA)geen andere software moest installeren.

je hebt deze versie toch van ons netwerk "gedownload"
 
je hebt deze versie toch van ons netwerk "gedownload"
De versie de op mijn tv is gedownload is versie:
PKG 1.538EA maar jij hebt het over versie: PKG 1.539EA, zie je het verschil?

Typefoutje vroeg ik je via pm?
 
De versie de op mijn tv is gedownload is versie:
PKG 1.538EA maar jij hebt het over versie: PKG 1.539EA, zie je het verschil?

Typefoutje vroeg ik je via pm?

Zal een type fout zijn.
Ik heb zelf inmiddels 1.570 in gebruik, dit is een europese release. volgende week zal de 1.600 op de sony website verschijnen.
 
Zal een type fout zijn.
Ik heb zelf inmiddels 1.570 in gebruik, dit is een europese release. volgende week zal de 1.600 op de sony website verschijnen.
Ik zal die 1.600 volgende week gaan downloaden.


bedankt.
 
Nieuwe software versie 1.600 is nog niet beschikbaar op de sony site. Uitgesteld?
 
Ik hoop dat de sorteerfunctie of iets dergelijks er weer in zit. Zou namelijk een stuk makkelijker zijn. Of misschien een makkelijker te gebruiken favorieten lijst of iets dergelijks.

Maar we wachten in spanning af:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan