• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ZIGGO is een onbetrouwbaar bedrijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rieks

In oktober heb ik op dit forum al eerder mijn negatieve ervaringen met Ziggo verwoord. Ik heb ZIGGO destijds een waardeloos bedrijf genoemd. Dat vind ik nog steeds en mijn slechte ervaringen zijn zelfs zodanig toegenomen, dat ik ZIGGO inmiddels ook een onbetrouwbaar bedrijf vind.

Toelichting:
Vanaf september/oktober 2008 had ik gedurende zes weken telefoonstoring. ZIGGO reageerde totaal niet op mijn klachten hierover. Uiteindelijk heb ik TROS Radar ingeschakeld, waarbij mijn klacht een van de vele was. Na de televisie-uitzending was mijn telefoonstoring na ongeveer een week opgelost.
Als compensatie voor het ongemak werd mij door ZIGGO telefonisch € 50,= beloofd. Dit bedrag zou volgens ZIGGO misschien nog in november, maar in ieder geval in december verrekend worden met de factuur.

U raadt het al: noch in november, noch in december, noch in januari en zelfs niet op de recente nota van februari heb ik de beloofde compensatie ontvangen. Ik kan hierdoor slechts de conclusie trekken dat ZIGGO een onbetrouwbaar bedrijf is.
In de tussentijd heb ik via hun site al meerdere malen gevraagd waar die 50 euro bleef, maar ik kreeg geen enkele reactie. Het maakt ze kennelijk ook niets uit. Ze worden er warm noch koud van. ZIGGO heeft gewoon lak aan de klant.
 
Het wordt tijd dat de Opta de kabelmarkt gaat open gooien, net als met het netwerk van KPN. Gelukkig zit ik met internet bij Telfort, zat er aan te denken om in juli 2009 over te gaan op Ziggo, dit ga ik maar effe uitstellen denk ik.

Daarbij zit ik ook in de Test panel van Ziggo, ook niets dan ongemakken daarbij. Best jammer van zo'n groot bedrijf die afhankelijk is van de klant.
Geen klant, geen Ziggo.
 
gelukkig zijn er nog steeds veel meer klanten die wel tevreden zijn
 
Het wordt tijd dat de Opta de kabelmarkt gaat open gooien, net als met het netwerk van KPN. Gelukkig zit ik met internet bij Telfort, zat er aan te denken om in juli 2009 over te gaan op Ziggo, dit ga ik maar effe uitstellen denk ik.

Daarbij zit ik ook in de Test panel van Ziggo, ook niets dan ongemakken daarbij. Best jammer van zo'n groot bedrijf die afhankelijk is van de klant.
Geen klant, geen Ziggo.


Ik ben het helemaal met je eens de opta moet de kabel los gooien zodat ziggo meer concurentie krijgt misschien doen ze dan beter hun best voor de klanten die ze hebben
UPC is hier welkom..

Hoe kan het dat je na een onderhoudsbeurt die ze hebben gedaan bij ons in de wijk dat je van 20mb download naar 30mb gaat en de upload van 3mb naar nog geen 2 mb gaat en je betaald elke maand netje 113 euro
heb gisteren en vandaag totaal ongeveer 1.15 met ziggo gebeld en wat krijg je te horen :heb je de modem reset ,maak u gebruik van een router ,enz standaard vragen
en dan duurt het voor hun te lang voor dat ze gelijk krijgen dan wordt er gezegt we maken een call aan meer kunnen we niet doen en dat zeggen ze op een manier van zo daar zijn we weer van af..

ik was in het begin trots op ziggo had nooit geen problemen gehad nou bijna nooit problemen maar de laaste tijd is het gewoon bagger
je wordt behandeld als grof vuil meer kan ik er niet van maken sorry
 
Het zal mij een worst zijn dat jullie tevreden zijn {tot dat er iets bij jullie gebeurt dan staan jullie voor aan met de wavel te kraaien}
 
Het wordt tijd dat de Opta de kabelmarkt gaat open gooien, net als met het netwerk van KPN. Gelukkig zit ik met internet bij Telfort, zat er aan te denken om in juli 2009 over te gaan op Ziggo, dit ga ik maar effe uitstellen denk ik.

Daarbij zit ik ook in de Test panel van Ziggo, ook niets dan ongemakken daarbij. Best jammer van zo'n groot bedrijf die afhankelijk is van de klant.
Geen klant, geen Ziggo.

KPN netwerk noem ik niet open, het over grote deel van de zogenaamde concurrentie op het kpn netwerk word gewoon opgekocht door kpn! lekkere concurrentie. Maar goed als de kabelmarkt open word gesteld verwacht ik soort gelijke praktijken waardoor deze vorm van concurrentie vrij snel al weer achterhaald is.
 
Het zal mij een worst zijn dat jullie tevreden zijn {tot dat er iets bij jullie gebeurt dan staan jullie voor aan met de wavel te kraaien}

En als ik nou eens zou zeggen dat het mij een worst zal zijn dat jij problemen ervaart met Ziggo en dat ik blij ben als je hier eindelijk weg bent. Zou dat ook gewaardeerd worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan