• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo opzeggen: iemand al gelukt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook ik wilde opzeggen, niet omdat ik niet tevreden was over Ziggo maar omdat ik zag dat ik via orange een goedkoper abonnement kon krijgen.
Ik heb ze gevraagd via het contact-formulier hoe ik op kon zeggen, na 3 dagen kreeg ik een mail terug dat ik op kon zeggen per de eerste van de maand. Dat betekend dus dat ik nu per 1 juli kan opzeggen en dat ik dan per 1 augustus geen telefoon en internet zou hebben. Volgens de antwoord mail moest ik dit schriftelijk doen.
Maar heb nog even verder gesnuffeld op de site en daar heb je een wijzigingen-formulier waar je dus ook op kunt zeggen. Dit heb ik dus gedaan en ingestuurd maar verder geen reactie op ontvangen. Als ik nu probeer in te loggen op Ziggo krijg ik foutmeldingen en zijn mijn gegevens kwijt. :?
Ik heb ze als antwoord op de mail waarin stond dat het schriftelijk moest een mail terug gestuurd met daarin de vraag wat nu de juiste manier van handelen was, schriftelijk of toch zoals op de site staat via het wijzigingen-formulier. Tot op heden nog geen antwoord ontvangen.
Ik ga het maar eens goed in de gaten houden want ik heb begrepen dat Ziggo een beetje overbelast is en moeilijk te bereiken. In ieder geval gaat er in de laatste week van juni een aangetekende brief met daarin mijn opzegging richting Ziggo.:cool:

Succes met Ziggo....
 
Ook ik wilde opzeggen, niet omdat ik niet tevreden was over ziggo maar omdat ik zag dat ik via orange een goedkoper abonnement kon krijgen.
Ik heb ze gevraagd via het contact-formulier hoe ik op kon zeggen, na 3 dagen kreeg ik een mail terug dat ik op kon zeggen per de eerste van de maand. Dat betekend dus dat ik nu per 1 juli kan opzeggen en dat ik dan per 1 augustus geen telefoon en internet zou hebben. Volgens de antwoord mail moest ik dit schriftelijk doen.
Maar heb nog even verder gesnuffeld op de site en daar heb je een wijzigingen-formulier waar je dus ook op kunt zeggen. Dit heb ik dus gedaan en ingestuurd maar verder geen reactie op ontvangen. Als ik nu probeer in te loggen op Ziggo krijg ik foutmeldingen en zijn mijn gegevens kwijt. :?
Ik heb ze als antwoord op de mail waarin stond dat het schriftelijk moest een mail terug gestuurd met daarin de vraag wat nu de juiste manier van handelen was, schriftelijk of toch zoals op de site staat via het wijzigingen-formulier. Tot op heden nog geen antwoord ontvangen.
Ik ga het maar eens goed in de gaten houden want ik heb begrepen dat Ziggo een beetje overbelast is en moeilijk te bereiken. In ieder geval gaat er in de laatste week van juni een aangetekende brief met daarin mijn opzegging richting Ziggo.:cool:

Succes met Ziggo....
Dank je en welkom bij Ziggo!!
Lees hier.
 
Wat een feest he al die overnames :roll:
Als ze nu eerst eens zorgen dat de service naar klanten toe goed gaat. Maar nee alles draait om geld!!!
Bah!!!
Ik zit nog binnen mn 7 dagen contract-ontbinding... :lol:
 
Opzeggen

Ik had internet en bellen opgezegd direct na ontvangst van tariefswijziging.
Omdat ik zowiezo al ontevreden was (slechte apparatuur, geen support - lag altijd aan mij - en altijd "u moet met de helpdesk bellen"..) was dit een mooie aanleiding.

Digitale TV heb ik nog wel - maar alleen zonder geluid.

Wat bij mijn opzegging echter fout ging, was dat men mij 1.5 dagen te vroeg eruit zette. Maar natuurlijk - niet bereikbaar of ik moest bereid zijn een fortuin uit te geven. Dacht het niet!
 
mij is het gelukt!

Sinds de overname van @home door Ziggo ondervond ik storingen in mijn telefoonverbinding.
Sinds zondag 1 juni ben ik onterecht van alle telefoonverkeer afgesloten.
Alleen jammer dat ik er zelf niet om gevraagd heb. Mijn zoon (zelfde achternaam heeft m.i.v. 1 juni zijn contract stopgezet. Omdat hij hetzelfde correspondentieadres heeft, dacht Ziggo dat het om mijn contract ging. Ik heb een bedrijf aan huis en ben voor 90% afhankelijk van telefonie voor het verkrijgen en verwerken van opdrachten. Er wordt niet op mijn mails gereageerd en de 'klantenservice' van Ziggo is volstrekt nutteloos, die mensen weten nergens van, ik heb mijn verhaal al 20 keer moeten vertellen. Niemand kan mij vertellen hoelang het nog gaat duren voordat ik (zakelijk) weer de telefoon kan gebruiken.
Op correspondentie via de post (aangetekend en wel) wordt ook niet gereageerd.
Ik ben van plan om hierbij juridische hulp in te schakelen om in ieder geval alle zakelijke schade vergoed te krijgen van Ziggo.
 
Het is 1 grote puinzooi daar bij sucko:

https://www.nu.nl/news/1607940/50/'Uitzonderlijk_veel_klachten_over_Ziggo'.html

Ik krijg ze ook nog steeds niet te pakken over mijn opzegging. Mocht het abonnementsgeld gaan doorlopen ga ik maar storneren en kijken of ik via de bank de automatische incasso kan laten stoppen

Volgens mij MAG ziggo niet eens afschrijven - want je hebt een machtiging aan @Home, Casema of Multikabel gegeven - en niet aan Ziggo.
Ziggo zal dus opnieuw een machtiging moeten aanvragen bij zijn gebruikers..

Kan nog leuk worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan