Ziggo nieuws ?.

  • Onderwerp starter Double J
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Double J

Vraagje.

Op de Home pagina staat normaal gesproken altijd het Ziggo Nieuws..
Nu zijn de berichten die daar geplaatst zijn helaas van een niet al te recente datum en Actualitijds waarde.

Is het mogelijk om de ZIGGO NIEUWS button linksboven uit te breiden met een extra menu genaamd ZIGGO IN HET NIEUWS.?

Het zou mooi zijn als de ZGV dan alle Krantenknipsels of Web artikelen zowel landelijk als regionaal hier wil plaatsen voor de Forumlezers die betrekking hebben op Ziggo.
Vaak lees ik namelijk eerder het nieuws in de Krant of een Website voordat ik een aankondiging van Ziggo hierover krijg..(als je die al krijgt.) en kan ik de Discussies op
het forum ook beter volgen en begrijpen.
Dan blijven ook de mensen die iets gemist hebben van het Nieuws op de hoogte van de Actualiteiten betreffende Ziggo.

Greetingszzz... :thumb up:
 
Vraagje.

Op de Home pagina staat normaal gesproken altijd het Ziggo Nieuws..
Nu zijn de berichten die daar geplaatst zijn helaas van een niet al te recente datum en Actualitijds waarde.

Is het mogelijk om de ZIGGO NIEUWS button linksboven uit te breiden met een extra menu genaamd ZIGGO IN HET NIEUWS.?

Het zou mooi zijn als de ZGV dan alle Krantenknipsels of Web artikelen zowel landelijk als regionaal hier wil plaatsen voor de Forumlezers die betrekking hebben op Ziggo.
Vaak lees ik namelijk eerder het nieuws in de Krant of een Website voordat ik een aankondiging van Ziggo hierover krijg..(als je die al krijgt.) en kan ik de Discussies op
het forum ook beter volgen en begrijpen.
Dan blijven ook de mensen die iets gemist hebben van het Nieuws op de hoogte van de Actualiteiten betreffende Ziggo.

Greetingszzz... :thumb up:

als je een beetje actief het forum leest zie je waarschijnlijk dat die berichten vaak wel gepost worden ergens op het forum maar als je het nieuws rond ziggo echt wil volgen kun je ook hier aoutomatisch via google de nieuwsberichten op je mail krijgen.
 
Ziggo in het Nieuws.

Wel wat zal ik er van zeggen.

Het is inderdaad een site waar je de laatste nieuwtjes kan vinden.
Het is niet precies zoals ik het in gedachten had en zit wat dieper in een Forum verborgen maar voldoet wel aan mijn verwachtingen.
Het is enkel wat meer algemener in die zin dat ook het niet Ziggo nieuws erin staat maar dat geeft niet, meer info is meer weten .
Zal hem enkel ff met een snelkoppeling tussen de Favorieten zetten. :grin:

Thanks.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan