• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wijzigingen specificaties internet per 1 september 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik zou ook blij zijn als ik power had, maar blijkbaar maakt het hen niets uit dat de meest betalende klanten er niets voor terug krijgen, verhogen van de homepageruimte is alleen maar iets om de prijsverhoging te rechtvaardigen... toch vind ik het oneerlijk, ik betaalde voorheen al 85 euro voor 10mbit en kijk nu...
 
verhoging prijs en snelheid

heb sinds gister gedowngrade naar family want het wordt mij gewoon te duur,meeste mensen kijken alleen naar de snelheid,maar ik kijk echt eerst wel naar de prijzen is toch weer ff afgerond 5 euries,het is jammer dat MK het alleen-recht heeft op de kabel(Noord-Holland)
 
Ppaul zei:
CeeS zei:
Ppaul zei:
Ik mag met Xtra 4,95 meer gaan betalen..
Alleen als je telefonie erbij hebt ga je minder betalen dan nu want telefonie is vanaf power gratis miv 1 september a.s. (zie hier)

En nu komt het leuke, ik wil geen foon die heb ik al jaren niet meer..
Vind ik zonde van mijn geld, ik heb zo`n 06 van de baas en ik bel gemiddeld 3 minuten per maand prive, dan is het van de zotte om een foon aan te laten leggen..

Maar kan de mgv nog iets doen ?
Of moet ik gaan downgrade :x :x

Op deze manier duwt multikabel iets door mijn keel wat ik niet wil :roll:

misschien verrekend multikabel wel de kosten van de telefonie wel door naar de internet-gebruikers want waarom is MK eigenlijk met telefonie begonnen?we barsten van die telefoon-providers en last but not least we bellen bijna ik zeg bijna!!!! allemaal mobiel tegenwoordig,gewoon downgraden en dat moeten meer mensen doen je hoeft toch niet alles te accepteren.
 
ik zal jullie het hele verhaal besparen over X-tra, gisteren voor het laatst getest en dit is het resultaat:

Deze test genereert 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een ogenblik geduld alstublieft.

Uw downloadsnelheid is 2924 kbps (366 KB/s)

getest met speedtest.multikabel.nl en met de online snelheidstest, moet ik hier zometeen bijna 70 eurie's voor gaan betalen!!!!

ik ga ook maar downgrade denk
 
Deze test genereert 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een ogenblik geduld alstublieft.

Uw downloadsnelheid is 14902 kbps (1863 KB/s)

Nu weer redelijk bij mij, maar dat is echt af en aan...
 
Deze test genereert 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een ogenblik geduld alstublieft.

Uw downloadsnelheid is 4586 kbps (573 KB/s)

deze test is van heden
 
Wat nu gratis, op de servicesite staat dit nog steeds als ik wil downgraden:

Wijziging Kosten
Downgrade naar Easy € 30,-
Downgrade naar Family € 30,-
Upgrade naar X-tra Gratis

Downgrade naar Entreebundel € 30,-
Downgrade naar Familybundel € 30,-
Upgrade naar Powerbundel Gratis
 
Schumi28 zei:
Wat nu gratis, op de servicesite staat dit nog steeds als ik wil downgraden:

Wijziging Kosten
Downgrade naar Easy € 30,-
Downgrade naar Family € 30,-
Upgrade naar X-tra Gratis

Downgrade naar Entreebundel € 30,-
Downgrade naar Familybundel € 30,-
Upgrade naar Powerbundel Gratis
We hebben een formele vraag uitgezet hoe de vork nu in de steel zit.
 
downgraden

Ik heb telefonisch van de helpdesk begrepen dat downgraden gratis is. je kunt dat gewoon telefonisch doen.
 
BenJ zei:
Schumi28 zei:
Wat nu gratis, op de servicesite staat dit nog steeds als ik wil downgraden:

Wijziging Kosten
Downgrade naar Easy € 30,-
Downgrade naar Family € 30,-
Upgrade naar X-tra Gratis

Downgrade naar Entreebundel € 30,-
Downgrade naar Familybundel € 30,-
Upgrade naar Powerbundel Gratis
We hebben een formele vraag uitgezet hoe de vork nu in de steel zit.
Inderdaad, het zou fijn zijn als hierover nu (snel) duidelijkheid komt.
Ook heb ik nog helemaal geen brief gehad van Multikabel over de aanstaande wijzigingen...

Diverse van mijn kennissen, waaronder ik zelf ook, gaan zeker downgraden van power naar family.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan