• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Krijgt Ziggo het Eredivisiekanaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn abonnement op Film1/Sport1 opgezegd. Met eredivisie live erbij kost dat pakket bij Ziggo 37,90 en bij UPC maar 26,95. Dat verschil vind ik toch echt te gek. Dus uit protest Film1/Sport1 opgezegd.

Niet schrikken, maar UPC heeft een combi-pakket van 14.95 voor Eredivisie+Sport1.......

Ook ik neem uit princiepe geen Eredivisiekanaal, zodra ziggo het licht ziet dat ook na 1 januari 9.95 betaald moet worden ga ik een abo nemen.
 
kan niet wachten tot het begint... heerlijk live 29 augustus vitesse - groningen kijken.. voor slechts 9.95 pm en daarna zien we wel weer. gewoon een afweging maken heb ik het er voor over of niet. word een beetje moe van dat geneuzel van dat de upc goedkoper is of niet. in Duitsland is de groente ook goedkoper... gaan we nu uit protest geen groente meer kopen???? gewoon keuzes maken. wel of niet. moet ieder voor zich doen.
 
kan niet wachten tot het begint... heerlijk live 29 augustus vitesse - groningen kijken.. voor slechts 9.95 pm en daarna zien we wel weer. gewoon een afweging maken heb ik het er voor over of niet. word een beetje moe van dat geneuzel van dat de upc goedkoper is of niet. in Duitsland is de groente ook goedkoper... gaan we nu uit protest geen groente meer kopen???? gewoon keuzes maken. wel of niet. moet ieder voor zich doen.

Daar gaat het niet alleen om, het gaat er ook om dat er eerst groot op de site stond dat het de eerste twee maanden gratis zou zijn en daarna 9,95 als vaste prijs en dat werd één dag voor dat je je kon inschrijven plotseling gewijzigd naar de prijs die het nu is.
 
word een beetje moe van dat geneuzel van dat de upc goedkoper is of niet. in Duitsland is de groente ook goedkoper... gaan we nu uit protest geen groente meer kopen???? gewoon keuzes maken. wel of niet. moet ieder voor zich doen.

Inderdaad de keuze moet iedereen zelf maken. Ook mag iedereen zelf uitmaken of hij/zij daarover wil "neuzelen".

Ik heb er persoonlijk geen problemen mee dat providers verschillende prijzen hanteren, dat is alleen maar goed, maar wél als ik vanwege de ligging van mijn woning daar geen vrije keuze uit kan maken.
 
ik heb me een paar weken terug aangemeld via de website van ziggo en omdat ik in het @home gebied woon moest ik een aparte formulier invullen maar ik heb nog niks gehoort van ziggo
 
ik heb me een paar weken terug aangemeld via de website van ziggo en omdat ik in het @home gebied woon moest ik een aparte formulier invullen maar ik heb nog niks gehoort van ziggo

Waarom verbaasd het mij dat niet....:roll:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan