• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Erg hete ontvanger

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MuTTLeY

Ik heb de Samsung DCB-H360RS ontvanger.
Op zich mooi beeld dat HD, maar voor de rest een slechte ontvanger.
Afstandsbediening reageert traag, EPG maar voor 1, en soms 2, dagen, erg traag met zappen, iedere keer aanzetten duurt 30 seconden voordat je beeld hebt (E30 melding)...

En nu komt daar het volgende bij, ik voelde vandaag aan de ontvanger en die is erg heet.
En dat terwijl hij al meer dan 24 uur niet gebruikt is.

Is dit normaal dat een ongebruikt apparaat zo heet wordt ?
Hoe zou dit komen ? Hij heeft voldoende ventilatie (staat los in de kast, met veel ruimte voor frisse koele lucht).
 
Als hij met de stekker in een stopcontact zit, dan staat er spanning op de transformator en die wordt altijd warm.
Als hij gewoon aanraakwarm aanvoelt, hoef je je geen zorgen te maken.
 
Ik heb de Samsung DCB-H360RS ontvanger.
Op zich mooi beeld dat HD, maar voor de rest een slechte ontvanger.
Afstandsbediening reageert traag, EPG maar voor 1, en soms 2, dagen, erg traag met zappen, iedere keer aanzetten duurt 30 seconden voordat je beeld hebt (E30 melding)...

En nu komt daar het volgende bij, ik voelde vandaag aan de ontvanger en die is erg heet.
En dat terwijl hij al meer dan 24 uur niet gebruikt is.

Is dit normaal dat een ongebruikt apparaat zo heet wordt ?
Hoe zou dit komen ? Hij heeft voldoende ventilatie (staat los in de kast, met veel ruimte voor frisse koele lucht).

Tja, de RS geeft wat problemen......
Maar wanneer je een RSA hebt zijn er al veel problemen verholpen.
Heb je de laatste update draaien?
Mocht je sneller willen zappen kan je een Logitech Harmony One overwegen.
Deze heeft een sterker IR signaal waar door de ontvanger sneller reageert.
 
Ik heb hem zelf ook sinds een maand, en hij word inderdaad erg warm.
Omdat de afstandsbediening niet echt goed werkte heb ik een harmony 525 (goedkoopste model) aangeschaft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan