• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung DCB-H360R HD Decoder

Status
Niet open voor verdere reacties.
kuyer zei:
Wacht met spanning af wat er uit dit topic komt.
Dat zal niet veel zijn. Het digitale signaal van Multikabel wordt de komende weken vervangen door het digitale signaal van Casema, dus Multikabel zal het verder worst zijn en ik denk niet dat Samsung hier mee leest, laat staan dat Multikabel dit voor haar klanten aankaart bij Samsung.
 
tomirene zei:
zie per apparaat onder huidige software update of dit slaat op uw apparaat en hoe dit op te graden.

Dus van die worst zal wel meevallen, toch?
Dan zal een probleem eerst als een bug erkent moeten worden, vervolgens zal de fabrikant dan aangespoord moeten worden om bug fix uit te brengen die daarna wordt aangeboden via het kabelnetwerk. Uit de informatie die ons ter beschikking wordt gesteld via de Kwesties rond Digitale Televisie webpagina van Multikabel lijkt het er in ieder geval op dat het probleem nog niet erkend is.
 
Het probleem is wel onderkent en wel door de software update die door de fabrikant - via de MK site - wordt aangeboden.
De een noemt het een bug-fix, de ander een software update. beide geeft als resultaat dat iedereen kan genieten van DTV, na de netwerktransfer van MK naar Casema, onafhankelijk welke decoder hij/zij gebruikt.
 
tomirene zei:
Het probleem is wel onderkent en wel door de software update die door de fabrikant - via de MK site - wordt aangeboden.
De een noemt het een bug-fix, de ander een software update. beide geeft als resultaat dat iedereen kan genieten van DTV, na de netwerktransfer van MK naar Casema, onafhankelijk welke decoder hij/zij gebruikt.
Ik heb geen idee hoe je aan deze informatie komt, maar er is op dit moment nog geen nieuwe firmware update, ook wel software update genoemd, voor de Samsung DCB-H360R. Daarnaast verstrekken de kabelbedrijven in de regel geen informatie over wat er precies gefixd is in een nieuwe firmware release, dus is het nog afwachten of Samsung ook dit punt heeft meegenomen in de nieuwe firmware die binnenkort vrijgegeven zal worden als de testen met goed gevolg zijn afgerond.
 
Ik kon afgelopen zaterdag mijn decoder (HD, 200707 versie) updaten hoor. Dus blijkbaar is er toch iets vrijgegeven.

Ik zal vanavond eens de gegevens van de loader opschrijven.
 
Van de Multikabel website:

Huidige software update:
127

Volgens mij staat die er al enige tijd...
 
stefanv zei:
Ik kon afgelopen zaterdag mijn decoder (HD, 200707 versie) updaten hoor. Dus blijkbaar is er toch iets vrijgegeven.
Het kan natuurlijk zijn dat je niet eerder een firmware update had uitgevoerd, maar de versie die Multikabel op het kabelnetwerk heeft staan voor de Samsung DCB-H360R dateert al weer van 4 januari 2007. Zie hier voor de actuele stand van zaken.
 
Er is een nieuwe firmware te downloaden voor de HD ontvanger; versie 130.
 
Is er nog ergens een changelog te bekijken?
Ben wel benieuwd wat er veranderd is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan