• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoofdmail

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jos v.

Hoi,
Wij hebben sinds vorige week Alles in 1 Extra pakket.
Nu was er een monteur die alles maakte. Maar nu wil ik mijn oofdmail weten alleen waar kan ik dat vinden?
 
Bij het activeren van het modem kon je een emailadres aanmaken. Je hebt toch wel met de monteur meegekeken? Je kan via MijnZiggo zien welke emailadressen je in gebruik hebt en eventueel nieuwe aanmaken. Als dat nog niet gebeurd is kan je je hier registreren.
 
Ik keek wel mee maar wist de email niet alsnog bedankt he.
 
Je kan via MijnZiggo zien welke emailadressen je in gebruik hebt en eventueel nieuwe aanmaken. Als dat nog niet gebeurd is kan je je hier registreren.

Tsja... maar daarvoor moet je wel inloggen met je hoofd-account emailadres. En als iemand dàt niet weet houdt het op.

Ik denk dat JosV beter dus even de helpdesk kan bellen en vragen of die in het systeem kunnen zien wat je hoofd-emailadres is.
 
Als je via Mijn Ziggo inlogt met je gebruikersnaam en wachtwoord, kun je bij Mijn persoonsgegevens je hoofd e-mailadres zien !
Het wordt natuurlijk wel een probleem als je je gebruikersnaam ook niet weet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan