• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

RTL7 HD en RTL8 HD vooralsnog niet bij Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
De discussie die Ziggo met de commercielen voert, is een principiele. In dit geval moet ik hen gelijk geven, want en reclamezendtijd verkopen en de kijker te laten betalen om ernaar te kijken is dubbelhartig. Daar is in het verleden veel te gemakkelijk aan toegegeven.
Helemaal waar!
Ook komt daar nog bij dat de reclame bij vooral de commercielen ook steeds frequenter en opdringerig wordt.
Fatsoenlijk een film en/of programma bekijken zonder rare fratsen die in beeldverschijnen (Joling & Co) kan ook niet meer tegenwoordig lijkt het. :no:
 
Helemaal waar!
Ook komt daar nog bij dat de reclame bij vooral de commercielen ook steeds frequenter en opdringerig wordt.
Fatsoenlijk een film en/of programma bekijken zonder rare fratsen die in beeldverschijnen (Joling & Co) kan ook niet meer tegenwoordig lijkt het. :no:
Vooral niet al die rare fratsen dan ook nog eens over de ondertiteling heen wordt geprojecteerd zoals ik de laatste tijd meer en meer bespeur.
 
Vooral niet al die rare fratsen dan ook nog eens over de ondertiteling heen wordt geprojecteerd zoals ik de laatste tijd meer en meer bespeur.
inderdaad, en SBS is daarmee begonnen is mij opgevallen. Strondvervelend.
 
inderdaad, en SBS is daarmee begonnen is mij opgevallen. Strondvervelend.
Komt ook nog een keer bij dat het net lijkt alsof het iedere keer groter moet.
Soms beslaat het zowat een derde van je beeld en mis je weer van alles.
 
Komt ook nog een keer bij dat het net lijkt alsof het iedere keer groter moet.
Soms beslaat het zowat een derde van je beeld en mis je weer van alles.

Hmm ben benieuwd of die rommel ook als reclametijd geldt.
 
Hmm ben benieuwd of die rommel ook als reclametijd geldt.
Het zijn promo's en die vallen volgens mij niet onder reclame.

Zo nu eerst even de keel smeren.
2eun0c7.jpg
 
Het topic dreigt af te dwalen naar de manier van reclame voeren.
Daar gaat dit topic niet over.
 
zou graag hier iets horen van iemand van Ziggo over hoe de vlag ervoor staat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan