Reputatiepunten toekennen

  • Onderwerp starter ziggo-newby
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geef je de rest negatieve punten, alvorens ons weer vrolijk te maken hehehe. Geintje! Je kan inderdaad niet te vaak mensen punten geven. AQch, beter zo. Maar je hebt een leuke discussie in het leven geroepen ;)
goed idee!!!!!!!!!!!!
maar ik mocht jullie weer punten toekennen, gelijk gedaan natuurlijk :mrgreen:
 
je hebt ze binnen hoor ;) Nou, ik zie ze wel terugkomen :P

edit: ik heb iedereen in het topic maar laten delen in mijn enthousiasme, tot ik aan mijn 24 uurs limiet zat. De misdeelden krijgen morgen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je hebt ze binnen hoor ;) Nou, ik zie ze wel terugkomen :P

edit: ik heb iedereen in het topic maar laten delen in mijn enthousiasme, tot ik aan mijn 24 uurs limiet zat. De misdeelden krijgen morgen ;)

Hahaha, help elkaar de zomer door, geef een puntje hier en daar.....
 
goed punt! ;)
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Hahaha, help elkaar de zomer door, geef een puntje hier en daar.....

Ik doe niet anders. :cool:

Gert.

Maar het mag van mij afgeschaft worden omdat er blijkbaar allerlei frustratie's geuit worden via de reputatiepunten...

Gert.
 
Maar het mag van mij afgeschaft worden omdat er blijkbaar allerlei frustratie's geuit worden via de reputatiepunten...
Dat is vaak het probleem...
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_0 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7A341 Safari/528.16
 
Dat is vaak het probleem...
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_0 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7A341 Safari/528.16


Ik deel frustratieloos punten uit :schater:
Sterker, ben vandaag helemaal loos iets.....
Nog 1 dag werken en dan genieten van het weekend!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan