• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing Heerhugowaard postcode 1701 t/m 1705

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook nog een steeds niet oke, ik kom er ook net achter dat ik iets van 1,5 dag oud niet eens kan downloaden via news.quicknet.nl...retentie is dus ook slecht!
 
Hier op 1705 erg lage snelheid 4359 KB normaal is dit zo rond 19570 KB
dit probleem ook sinds vorigeweek donderdag :sad:
 
Gewoon Ziggo bellen, je probleem voorlegeen en zeggen dat in postcode gebied 1701-1705 een storing is sinds vrijdagochtend 27 -02
 
ik heb ze gebeld heeft allemaal geen zin ze zijn er mee bezig zeggen ze
 
ik heb ze gebeld heeft allemaal geen zin ze zijn er mee bezig zeggen ze

Resetten etc . heeft ook geen zin, zit ergens in de kast waar ze werkzaamheden hebben uitgevoerd. Vraag me af wat het probleem precies is...
 
Ook al problemen sinds 27-02 en sinds gisteren na modem reset helemaal geen verbinding meer.:evil: Heeft iemand al gehoord wanneer het opgelost zou moeten zijn?
De Storing en Onderhoud pagina van Ziggo werkt ook al niet meer.

Net al een klacht gestuurd naar Ziggo. Het was wel netjes geweest als zij dit ook medegedeeld hadden naar de betrokken gebruikers. Ik verwacht wel dat we gecompenseerd worden.
 
Vandaag ook maar even naar Ziggo gebeld en een klacht aangemeld. De HD medewerker kon echter niet inschatten hoelang het nog ging duren. Heb ook nog als tip meegegeven om dergelijke verstoringen op de storingspagina van ziggo.nl te vermelden, maar deze blijkt vandaag helemaal niet meer te werken :shock:

Op dit moment werkt de Storing & Onderhoud pagina niet, probeer het later nogmaals. Onze excuses voor het ongemak
 
telefoonstoring

Wij hebbn nog wel internet met wisselende snelheden en foutmeldinge.
pagina's niet te vinden, etc
explorer die reset vanwege fouten.

maar wat er dus ook niet meer werkt is de telefoon.
We kunnen niet meer gebeld worden en bellen.
vanmiddag werkte het nog en vanaf 16.30 uur niet meer.

resetten helpt niet.
op het modem branden ook geen leds dat er een line beschikbaar is.

echte bagger die ziggo
 
Helaas ook vandaag geen enkele verbetering. Doorvoersnelheid nog steeds maar een kwart van wat normaal is, instabiele verbinding en storing op de telefoon wanneer bandbtreedte wordt gebruikt.

En nog nergens een reaktie van Ziggo over de voortgang / status van al deze problemen.

Al zouden we in ieder geval maar 'iets' horen van de kant van de provider dan zou dat al een hoop irritatie wegnemen.

Als dit echt tot de 16e gaat duren is dat veel te lang.

Ik zie me al staan bij de supermarkt en een pak kaas kopen met voorgesneden plakjes waar dan maar een half plakje inzit waarna de verkoper zonder blikken of blozen zegt; Tja,... de machine die de kaas snijdt wordt vervangen, u moet het hier maar mee doen maar uuuhhh u moet wel het volledige bedrag betalen,.......

Nou,... we wachten maar weer, zal in het weekend wel niet veel gebeuren dus eerst volgende kans op verbetering zal dan wel pas dinsdag zijn.

Uitermate teleurstellend.
 
Zouden die jongens die bij ZIGGO werken nu niet helemaal gek worden ze moeten alles maar tegelijk doen en de storingen breiden zich uit als een olievlek, dat van die kast zal vast niet waar zijn want ook hier in Hoorn veel problemen na het grote onderhoud 4/5 mrt ook geen telefoon als er internet gebruikt word:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan