• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

kan HD kanalen niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik die HDTV-decoder wil moet ik zeker geld bijleggen?:cry:

Dit klinkt misschien een beetje lullig, maar je had je ook vooraf kunnen verdiepen in wat HDTV is en wat je ervoor nodig hebt. Dan had je geweten dat een decoder met alleen SCART-uit sowieso niet voldoet omdat SCART geen HDTV signalen kan versturen.

En ja, een HDTV ontvanger kost meer dan een normale ontvanger.

PS: Je hebt ook een HD Ready televisie nodig. Ik zeg het maar even, want op een ouderwetse beeldbuis ga je geen HDMI aantreffen.
 
Ik vindt het toch allemaal misleidende reklame van Ziggo want bij een
Z1-pakket digitale televisie staan ook de HD-zenders. En welke HD ontvangers zijn er alleen die van samsung? en eric lees het hele topic ik heb info bij de BCC gevraagd en natuurlijk heb ik een HDTV.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vindt het toch allemaal misleidende reklame van ziggo want bij een
Z1-pakket digitale televisie staan ook de HD-zenders. En welke HD ontvangers zijn er alleen die van samsung? en eric lees het hele topic ik heb info bij de BCC gevraagd en natuurlijk heb ik een HDTV.

Hoi Randy,

De communicatie op de site van Ziggo laat inderdaad wat aan duidelijkheid te wensen over, daar heb je gelijk in. Een paar weken geleden hebben wij een uitzending gedaan over het EK in HDTV en wat je ervoor nodig hebt. Het EK is natuurlijk voorbij, maar wat je nodig hebt om HDTV te ontvangen is uiteraard gelijk gebleven:

https://www.hardware.info/nl-NL/video/wmmTacQ/EK_voetbal_in_HDTV__Intel_Atom/
 
Ik vindt het toch allemaal misleidende reklame van ziggo want bij een
Z1-pakket digitale televisie staan ook de HD-zenders. En welke HD ontvangers zijn er alleen die van samsung? en eric lees het hele topic ik heb info bij de BCC gevraagd en natuurlijk heb ik een HDTV.
Misleidend, totaal niet. Ziggo heeft als extra service zo'n drie gratis HD kanalen. Dus je sluit een normaal digitaal abonnement af (150 zenders?) en krijgt samen met dat pakket drie gratis HD kanalen. Als je dan dus een HD-ontvanger koopt/hebt, dan kun je die GRATIS HD kanalen dus ook gewoon bekijken.

Het lijkt me nogal wiedes dat Ziggo als standaard niet de HD ontvanger zal adviseren. Aangezien de gratis HD kanalen slechts 0.7% van het pakket beslaan...lol.
 
oke maar dan moet je niet neerzetten dat je bij een Z1 pakket van 40 euro HD zenders heb !!!!:evil::evil: je hebt ze inderdaad je kan ze alleen niet bekijken?????????
 
oke maar dan moet je niet neerzetten dat je bij een Z1 pakket van 40 euro HD zenders heb !!!!:evil::evil:
Daar is toch geen woord van gelogen¿ Zoals het bij alles geldt, niets is fool-proof. Eric - HWI had het al vermeldt, maar ik zal het nog eens herhalen: Je had je misschien ook eerst eens in de materie kunnen verdiepen. Misschien een belletje naar Ziggo plegen....

Iemand met een beetje verstand van HD zou geweten hebben dat het een ander soort decoder vergt om HD beelden te verwerken.
 
tja sommige mensen zoeken het gewoon op... dezelfde mensen die bij de wehkamp een dikke fullhd kopen (twv 1500 euro) en daar dan 2 jaar lang 125 euro per maand voor afbetalen... omdat de buurman er ook één heeft :)
 
oke maar dan moet je niet neerzetten dat je bij een Z1 pakket van 40 euro HD zenders heb !!!!:evil::evil: je hebt ze inderdaad je kan ze alleen niet bekijken?????????

Tja, er staat ook niet bij dat als je nog een zwart-wit tv hebt je deze zenders niet in kleur kunt bekijken...

:wink:
 
oke maar dan moet je niet neerzetten dat je bij een Z1 pakket van 40 euro HD zenders heb !!!!:evil::evil: je hebt ze inderdaad je kan ze alleen niet bekijken?????????


Dit verhaal gaat niet op Randy,

Ten eerste, je betaald geen 40 euro voor een Z1 pakket.
TV digitaal, wat jij nu hebt, is gratis in combinatie met je Alles in 1 Internet. TV digitaal heeft standaard de zelfde TV zenders als je analoge aansluiting + alle regionale & vrij beschikbare HD kanalen.

Wil je meer zenders, dan kan dit.... in de vorm van de verschillende abonnementen, zo kan je naarwens combineren. Indien je gebruik wil maken van HD-TV dien je inderdaad een decoder te hebben die daar geschikt voor is, bijvoorbeeld de Samsung DCB-H360RA Zoals besproken heeft deze een HDMI & Component aansluiting welke je nodig hebt om HD te kunnen kijken op je TV.

Jou probleem heeft niets met Ziggo te maken, Ziggo heeft jou ook niets verkocht. Dit heeft BCC immers gedaan op het gene wat ze uit jou wensen hebben opgemaakt.

Dus; of BCC heeft je niet begrepen of je bent zelf niet helemaal duidelijk geweest.......


Overigens..... Welkom bij Ziggo...........
 
Voordelen van
Televisie Z1



  • tot 60 televisie- zenders en 60 radiozenders
  • tv in analoge, digitale en HD-kwaliteit
  • 1 vaste prijs voor alle toestellen in huis
15,90 per maand

  • Zonder vast contract
Bestel



Dit staat op een de ziggo site bij produkten-televisie als dit niet misleidend is weet ik het ook niet meer:evil::evil:
https://www.ziggo.nl/producten/televisie/ rechts in het midden!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan