• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Afsluiting nabij dankzij de helpdesk van Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

theekay

Ik vond het ook even nodig om mij te beklagen over de helpdesk van Ziggo, en hoop tevens dat iemand van Ziggo meeleest, zodat het eindelijk een keer goed komt.

Het ging allemaal mis bij de aansluiting in augustus. Ik ontving naast het standaard pakket een PVR die ik niet had besteld, en kon deze volgends de helpdesk medewerker weer terug sturen waarna het van de factuur zou worden gehaald, nadat ik het track & trace nummer had doorgegeven. Afijn track & trace nummer doorgegeven aan de helpdesk, geen problemen en het zou allemaal goed komen.

Echter veranderde de factuur niet, en na een herinnering van Ziggo heb ik maar weer gebeld. Deze vertelde mij dat zij het zou regelen en dat ik alleen het resterende bedrag van die factuur zou moeten overmaken (29,95). Zo gezegt zo gedaan.

Vervolgens komt er 2 weken geleden een aanmaning van Ziggo op de mat, waarin heel leuk wordt vermeld dat ik binnen x dagen zou worden afgesloten als ik niet betaal. Weer gebeld en mevrouw zou er voor zorgen dat ik niet wordt afgesloten en zou tevens de facturatie weer op orde maken. Leuke is dat die 29.95 die ik had overgemaakt wel van de factuur is afgetrokken.

Nu heb ik vandaag een mooie brief van Bos Incasso die, je raad het al, het complete bedrag, inclusief PVR en 20 euro extra kosten binnen 7 dagen om hun rekening willen zien!

Nu vraag ik me toch echt af... mogen die mensen bij de helpdesk uberhaupt wel iets doen, of zeggen ze het alleen maar tegen klanten dat het goed komt om ze tevreden te stellen, terwijl ze verder niks in welk systeem dan ook kunnen aanpassen/wijzigen.

PS. als iemand een nummer heeft waarbij je direct bij de 2e of 3e lijns administratie helpdesk terecht komt, dan hou ik mij aanbevolen :)

-edit
Na weer met de helpdesk te hebben gesproken wordt mij verteld dat de track en trace nummer niet klopte en het daardoor fout is gegaan... right. Erg vreemd want ik heb deze twee maal gegeven, waarvan 1 maal ter controle en toen werd mij verteld dat hij inderdaad zag dat het was ontvangen.. klinkt dus als een smoes voor een andere fout aan hun kant. Maargoed ben benieuwd of het nu goed komt.. heb er zelf weinig tot geen vertrouwen in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
PS. als iemand een nummer heeft waarbij je direct bij de 2e of 3e lijns administratie helpdesk terecht komt, dan hou ik mij aanbevolen :)

Op dit forum zijn diverse Ziggo medewerkers actief, hun nicknames beginnen allemaal met Ziggo Webteam. Zie menu Community, Ledenlijst. Als je dan naar de Z gaat zie je ze op pagina 4 en 5 staan.

Via een PB kun je ze dan vragen actie voor je te ondernemen. Ik heb zelf in het verleden met Jelle en Alex contact gehad en dat ging prima!

Succes ermee.
 
Op dit forum zijn diverse Ziggo medewerkers actief, hun nicknames beginnen allemaal met Ziggo Webteam. Zie menu Community, Ledenlijst. Als je dan naar de Z gaat zie je ze op pagina 4 en 5 staan.

Via een PB kun je ze dan vragen actie voor je te ondernemen. Ik heb zelf in het verleden met Jelle en Alex contact gehad en dat ging prima!

Succes ermee.

Bedankt voor de tip, ik zal ze even een PM sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan