• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Docsis 3.0 modem, wie heeft hem al ?

  • Onderwerp starter dutchy_40
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt allen voor de snelle reactie:)

maar waarom blijft de upload zo traag 1 mb is niet de bedoeling toch?
en ik heb hem zonder router geactiveerd en ging in een keer goed dus daar ligt het niet aan lijkt mij
blijft mijn vraag waarom is de upload zo traag???
alvast bedankt

marcov
 
bedankt allen voor de snelle reactie:)

maar waarom blijft de upload zo traag 1 mb is niet de bedoeling toch?
en ik heb hem zonder router geactiveerd en ging in een keer goed dus daar ligt het niet aan lijkt mij
blijft mijn vraag waarom is de upload zo traag???
alvast bedankt

marcov
Heb hier hetzelfde probleem, download is prima met de aris (48Mbit), maar upload komt niet boven de 1Mbit.
 
Heb hier hetzelfde probleem, download is prima met de aris (48Mbit), maar upload komt niet boven de 1Mbit.


Ik heb dit probleem ook af en toe maar na een reboot van het arris modem komt hij wel goed terug op 5mbps. Mogelijk moeten ze nog wat aan de firmware van het modem sleutelen, de laatste versie van de firmware is van februari 2009....
 
Heb niets gedaan of veranderd maar vanmorgen had ik dit



Ik ben tevreden:-P

groeten marcov:thumb up:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de tip. Op dit moment draait hij al 3,5 uur zonder herstart dus wacht het nog even af. Maar mocht het weer gebeuren ga ik het zeker even proberen.
Hmmm, inmiddels had mijn modem er helemaal geen zin meer in en is een paar keer volledig uitgevallen. Komende donderdag komt er een monteur hem omruilen.
Helaas was het niet mogelijk gewoon een nieuw moedem te sturen en dat ik het oude ding terugstuur. Er moet altijd een monteur mee komen helaas ;)
 
Hmmm, inmiddels had mijn modem er helemaal geen zin meer in en is een paar keer volledig uitgevallen. Komende donderdag komt er een monteur hem omruilen.
Helaas was het niet mogelijk gewoon een nieuw moedem te sturen en dat ik het oude ding terugstuur. Er moet altijd een monteur mee komen helaas ;)
Tis mooi weer, dus je kan je nu ook buiten gaan amuseren. :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan