• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storing E19

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mmallie

Hallo,

Ik heb sinds 16 dagen geleden Casema/Ziggo. De eerste 14 dagen had ik een proef periode van alle zenders. Ik heb de Casema aanvraag formulier opgestuurd om nog de euro 9,95 extra te betalen voor alle extra zenders. Maar voor de laatste 24 uur heb ik geen HDTV. Ik heb een Humax. Ik ging online en ik heb de instruchtes gevolgd om dit probleem te oplossen (stekker uit, wacht, daarna laat de Humax aanstaan). Natuurlijk heb ik de Ziggo klantenservice 4 keer gebeld maar niemand bereiked ("de wacht tijd is meer dat 10 minuten"...). Ik heb ook een email gestuurd. Is er een kans dat mijn aanmelding voor alle zanders in HD niet aangekomen is?

Wat een frustratie!
michelle
 
Hallo,

Maar voor de laatste 24 uur heb ik geen HDTV. Ik heb een Humax. Ik ging online en ik heb de instruchtes gevolgd om dit probleem te oplossen (stekker uit, wacht, daarna laat de Humax aanstaan).
Stop maar met bellen naar de helpdesk.
Om HD-TV te kunnen ontvangen heb je een HD-ontvanger/decoder nodig en dat is de Humax niet.
De enige door Ziggo gecertificeerde HD decoder is de Samsung DCB-H360R
 
Maar wat is dan de bedoeling om 2 weken geleden gebeld door Casema te worden, een Humax box te ontvangen, de verlenging van de Digital Total packet te bestellen, en (na de eerste 2 gratis weken), de E19 storing te krijgen en geen contact met Klantenservice te hebben ("wacht tijd meer dan 10 min")?

Ja, ik heb de stekker uit de muur gedaan, 30 seconden wachten en dan weer insteken. Het kan ook zijn dat mijn Digital Total packet nog niet geactiveerd is, maar als niemand van de Klantenservice mijn terug maild (ik heb ook een email gestuurd) of ik kan geen levende persoon aan de lijn krijgen, wat moet ik doen?
 
Hey Mmallie,

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan met een Samsung 850 (harddisk) decoder. Na twee weken naar de preview channels te hebben gekeken, staat de decoder nu al ruim TWEE weken op E19!! Het eneige wat ze bij Ziggo/Casema moeten doen is de smartcard heractiveren. Echter na 5 emails en 4x bellen (met toezeggingen erbij dat het binnen 2 uur zal zijn geactiveerd, niet dus!!) word je als nieuwe klant nog steeds met een kluit in het riet gestuurd!!

Dacht een goede keuze te hebben gemaakt. Maar je staat machteloos (om maar niet te praten over het aanmaken van een nieuw ziggo email adres om ook gebruik te maken van de nieuwsgroepen!).
 
E19-4

Goedemorgen allen,

Ik liep gister ook op tegen de code E19-4 preview periode verlopen. Ik heb sinds 20 mei digitale televisie en daarbij de Samsung DCB-P850RS. Ik heb de kaart 2 dagen later ingestuurd met sticker en gewenste digitale pakket.

Om 8.00 uur net probeerde ik te bellen, maar helaas wachttijd meer dan 10 minuten, dus maar weer opgehangen. Formulier op de site invullen lukt niet, weet nl de smartcode niet, waar vind ik dat, vast op de sticker met antwoordkaart die ik ingestuurd heb. Of staat het misschien op de smard
card zelf in de decoder, kan ik die zonder problemen eruit halen om te kijken?

Ik word niet blij als ik het bericht hier boven lees, over beloofde zaken en niet nakomen. :cry::cry:
 
Ik heb net gebeld, en de kaarten die ongeveer 2 weken geleden zijn ingestuurd hebben ze niet ontvangen. Heb me zojuist via internet aangemeld en de code vind je op de achterkant van de smartcard die in de ontvanger zit. Die kun je er gewoon uit halen.
Het aanmelden is zo gebeurd, maar nu weer ongeveer 2 dagen wachten en naar slecht beeld kijken. :x
 
Bedankt Gisela :wink:, ik heb het nummer genoteerd (gevonden) en gelijk een storingsmeldings formulier ingezonden, nu maar hopen op enige snelheid.

Nu je zegt dat die kaarten niet zijn aangekomen :oops::oops::oops: zoek geraakt misschien er nu wel erg veel voetballiefhebbers aan de lijn hangen om het inorde te krijgen voor 9 juni.
 
en gelijk een storingsmeldings formulier ingezonden, nu maar hopen op enige snelheid.
De afhandeling van de meldings-formulieren loopt enorm achter volgens mij, dat zou best wel eens langer dan een week kunnen duren. Ondanks dat het druk is kun je volgens mij het beste bellen om dit door te geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan