• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Philips HDR3800 en Humax 5000c

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Tamme

HD TV kijken gaat prima

Coax naar Decoder en via HDMI naar TV:)

Van Decoder naar HDD/DVD loopt nog niet goed.

Van de Decoder heb ik een Scart kabel naar de HDD/DVD (van VCR Scart uitgang naar EXT2 to VCR/SAT) en HDMI kabel naar TV. Ik hoor wel geluid maar zie geen beeld. Frapant is ook dat zenders zoeken niets opleverd.

Kan iemand mij helpen ?
 
Heb je de antenne-coax wel doorgelust naar je HDD/DVD (als je daarmee tenminste analoge zenders wilt kunnen opnemen), anders kan hij inderdaad geen zenders vinden zelf.
 
Problemen opgelost

Ik had de antenne wel doorgelust naar de HDD. Uiteindelijk bleek dat de HDMI kabel er niet goed inzat waardoor ik geen beeld en wel geluid kreeg.

Het vinden van de zenders op de HDD is nog een hele zoektocht geweest. Volgens de gebruiks aanwijzing van Philips zou het ook mogelijk moeten zijn dat je de timer aanzet op de Humax en dat die het opname signaal doorzet. Dit lukte mij niet.

Ik heb gebeld met Philips Home Service (complimenten voor de goede ondersteuning door hen) en zij hebben mij op weg geholpen met de instelling van Guide Plus+

Dit is mij gelukt na wat geswitch met instellingen.

Ik moet wel zeggen dat dit alles voor een gebruiker knap lastig is en veel moeite kost. Maar goed nu werkt het.

Cees ik wil je bedanken voor je suggestie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan