• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

a.b.boneless op news.quicknet ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb zelf even gekeken maar bij mij doet alles het gewoon van Boneless via mijn payserver.

Hoe zit het nu, gaat het downloaden goed bij Ziggo met de Nieuws Server, of heb je daar alsnog een payserver bij nodig?
 
Hoe zit het nu, gaat het downloaden goed bij Ziggo met de Nieuws Server, of heb je daar alsnog een payserver bij nodig?

Ik had voorheen een payserver bij mijn vorige provider.
Maar bij multikabel (ziggo) niet meer, dat werkt prima.
Echter ik heb geen limiet!

Het kan dus als je een limiet heb op je data verkeer handig zijn om een payserver erbij te nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had voorheen een payserver bij mijn vorige provider.
Maar bij multikabel (ziggo) niet meer, dat werkt prima.
Echter ik heb geen limiet!

Het kan dus als je een limiet heb op je data verkeer handig zijn om een payserver erbij te nemen.
Bedankt voor je antwoord.
Ik zit nu nog bij Online. Daar heb je zowiezo een payserver (bijvoorbeeld: Eweka) nodig.
En straks zit ik bij Ziggo, geen limiet. Daar kan het dus blijkbaar zonder payserver.
 
Overigens kom ik er net achter dat mijn IP adres veranderd is...
Weet ook dat er rond 18 maart het e.e.a. veranderd is bij de quicknet aansluitingen, met vele storingen (vooral telefoon).
Geef mijn Multikabel maar weer terug pfffffffff
Voor midden april staan er weer werkzaamheden op het programma, ben benieuwd.
De overgang naar Ziggo gaat niet vlekkeloos.:no:
 
Overigens kom ik er net achter dat mijn IP adres veranderd is...
En? Merkbaar in snelheid?

Weet ook dat er rond 18 maart het e.e.a. veranderd is bij de quicknet aansluitingen, met vele storingen (vooral telefoon). Geef mijn Multikabel maar weer terug pfffffffff
Terug naar de oude apparatuur?

Voor midden april staan er weer werkzaamheden op het programma, ben benieuwd. De overgang naar Ziggo gaat niet vlekkeloos.:no:
Nee, zeker niet vlekkeloos. 10 dagen geen internet gehad en nu nog steeds geen telefonie... alleen al omdat die medewerkers van de helpdesk zelf fout waren en de juiste afdeling niet gealarmeerd hadden. Ik ga Ziggo zeker niet verdedigen, maar van die 10 dagen, is een week weggegooid door die foute melding en dus nutteloos wachten. Daarna via forum en paar dagen later weer goed, maar hetgene wat mij zo stak, is het uitblijven van communicatie. Daar was ik pisnijdig om. Komende storing, uh onderhoud zie ik eigenlijk wel vol goede moed tegemoet. Lekker rustig hoor, beetje TV kijken... boek lezen... pffffff. Neeee niet weer!!! :schater: Maar dat is hier off-topic, dus beschouw maar als niet geplaatst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben echt een nieweling met het gebruik van usenet via Ziggo. Voorheen een 'Online gebruiker" Ik ben gewend FTDv3 en Newsleecher met Eweka als payserver. Dit gaat perfect .
Maar nu moet ik bij Ziggo elke newsgroep toevoegen, en diegene die ik niet zie moet ik aanvragen. Zoals a.b.boneless
Werkt dit inderdaad zo?
 
Ik ben echt een nieweling met het gebruik van usenet via Ziggo. Voorheen een 'Online gebruiker" Ik ben gewend FTDv3 en Newsleecher met Eweka als payserver. Dit gaat perfect .
Maar nu moet ik bij Ziggo elke newsgroep toevoegen, en diegene die ik niet zie moet ik aanvragen. Zoals a.b.boneless
Werkt dit inderdaad zo?

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld :giveup:
Maar alles is gewoon hetzelfde als bij je oude payserver hoor.
 
Ik ben echt een nieweling met het gebruik van usenet via Ziggo. Voorheen een 'Online gebruiker" Ik ben gewend FTDv3 en Newsleecher met Eweka als payserver. Dit gaat perfect .
Maar nu moet ik bij Ziggo elke newsgroep toevoegen, en diegene die ik niet zie moet ik aanvragen. Zoals a.b.boneless
Werkt dit inderdaad zo?
Dat werkt niet zo, ja, als je handmatig alle headers wil binnenhalen wel (zoals vroeger hehe), maar uh... Werkt overal hetzelfde. Newsserver invullen... nzb'tje maken en downloaden. Je hoeft echt niet apart alle groepen in te voeren.

Check het hier maar eens: https://www.binaries4all.nl
 
Dat werkt niet zo, ja, als je handmatig alle headers wil binnenhalen wel (zoals vroeger hehe), maar uh... Werkt overal hetzelfde. Newsserver invullen... nzb'tje maken en downloaden. Je hoeft echt niet apart alle groepen in te voeren.

Check het hier maar eens: https://www.binaries4all.nl

Oké, bedankt. Dan ga ik even uitzoeken wat er dan mis is gegaan.
 
Nou, ik weet niet wat ik verkeerd doe.
Ik gebruik Newsleecher als programma, en daar vul ik onder manager in:

news.ziggo.nl port: 119

4 connections priority: 1

Server Requires login :

[email protected] password: xxxxxxx

Als ik dan heb gevonden met Supersearch, selecteer ik dit, en wijs Leech aan. Vervolgens zie je 1 voor 1 de status veranderen van queued naar Ok en daarna zie je onderin staan: Idle & ready for action.
Ik kan dan weer op de knop van leech drukken, maar er gebeurd niets.
Help!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan