Gekleurde vierkantjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zit dus dik in het rood. Om nu voortaan zeer positief te posten om weer in het groen te komen is niet mijn stijl
Ik denk dat iedereen nu nog een beetje schommelt omdat blijkbaar veel mensen anderen + of - punten geven. Het zijn je mede-forumleden die dit doen en het systeem stabiliseert zich binnenkort wel als iedereen wat meer punten heeft. Op zich moet je jezelf er niet zo veel van aantrekken en je er zeker niet door laten weerhouden om kritische dingen te posten. Maar het is misschien wel een eye-opener als je ziet dat je mede forumleden zich aan een bepaalde stijl van posten ergeren, misschien moet je dan gewoon dezelfde inhoud in een iets andere verpakking posten. Niet posten is niet echt een optie om te stijgen omdat er dan ook niemand een post 'waardeert' en dan blijf je dus laag staan.

Toch denk ik dat dit 'waarderen' van een post beter werkt dan dat er hele ruzies op een forum uitgevochten gaan worden door reactie-op-reactie-op-reactie over de toon van een post. (voorbeelden genoeg op diverse fora :wink: )
 
Ik zou hier niet zo heel veel aandacht aan besteden zeg wat je wil zeggen maar denk wel na bij wat je zegt dan komt ut wel goed:wink:. Ik zie dit meer als een speeltje dan als een nuttig iets maar dat is mijn mening hier over.
 
Kijk, zoals jij het nu bekijkt, zo zouden velen het nu gaan bekijken die negatief staan. Maar dan werkt zo'n discussieforum toch niet? Ik sta ook negatief, lekker belangrijk. Waar ik me wel aan stoor, is de manier waar op. Ik gaf ook een reactie, dat men wat geduld moet hebben. Tsja, gelijk negatief (zie handtekening!). Terwijl de reactie inhoudelijk niet verkeerd is, toch was die tegen een zeer been bij bepaalde mensen. Ja sorry hoor, maar dat vertelt mij, dat de functie niet goed gehanteerd wordt. Maar ja, als iedereen zo gaat denken, reageert er niemand meer en blijft het totaal niet meer in evenwicht.

Met TdeHond ook, waarschijnlijk een zeer capabel persoon, alleen deel ik op sommige vlakken, niet zijn mening. Dit moet toch geen probleem zijn? En ja, misschien moet ik de woorden beter kiezen, maar wees blij dat het wat ongenuanceerd kan hier in Nederland.


Is ook geen probleem. Ik heb zelfs een donker vierkantje gescored (blauw of zwart) omdat het teveel op de man gespeeld werd. Errug vervelend :cool: Maar leert mij wel de grenzen kennen van het posten hier. Uiteraard zijn er discussie's waar tegenpolen berichten plaatsen maar daarom keur ik ze niet af. Uiteraard moet het netjes blijven (en dat was ik blijkbaar niet) en kan je berichten posten waar (tegen) argumenten ontkracht worden. Ik hecht ook niet alteveel waarde aan de vierkantjes, ik hecht er meer waarde aan dat iemand z'n frustratie's/problemen icm met de kabelboer kan posten waarbij een ander hem evt kan helpen.. Om maar even m'n bescheiden mening te geven :wink:

Gert.
 
Ik ben niet zo van het beoordelen van anderen op hun stijl/mening, maar lees hier dat sommigen op niet-inhoudelijke zaken minpunten krijgen. Daarom maar eens mijn eerste (plus)punten uitgedeeld.
 
Iedereen bedankt voor jullie reactie.

En dit terwijl jij nog in de groene zone zit, een topic van mij uit de zestig is in verkeerde aarde gevallen. Dit heeft me gelijk acht minpunten bezorgt en ik zit dus dik in het rood. Om nu voortaan zeer positief te posten om weer in het groen te komen is niet mijn stijl, een kritische boodschap moet ook kunnen lijkt me. Maar...spreken is zilver en zwijgen is goud. Dat laatste dus maar.

Hartelijk dank voor jullie reactie. Zolang ik de weegschaal afgebeeld zie, voel ik me niet meer vrij om mijn mening te uiten. Dus sluit ik me aan bij bovengenoemde spreuk. < sigh of relief >
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan