• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ervaringen Telefonie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit nu sinds gisteren ook via de kabel te bellen en eerlijk is eerlijk, het aansluiten was snel gebeurd en tot nu toe heb ik nog geen problemen ondervonden. Multikabel sucks dus een beetje minder tegenwoordig :lol:
 
fijn voor je dat het nu iets beter werkt debo. Toch vind ik dat je wel een beetje overdreven hard op multikabel aan het schelden bent.

Bij een nieuw product kan je verwachten dat niet alles vlekkeloos verloopt
Dit product scheelt je veel geld ten opzichte van die "veel te dure KPN" maar een kwaliteitsverschil in service had je kennelijk niet verwacht? goedkoop is meestal duurkoop, en als ik het zo hoor zijn de problemen best meegevallen uiteindelijk.

En het kabelinternet van multikabel slecht???

vind je het erg als ik nog even keihard ga lachen, en daarna weer verder ga genieten van mijn superinternetverbinding geleverd door multikabel? als ik om me heen hoor wat de "piscali ADSL budgetters met gratis datalimiet" allemaal meemaken... da's pas naaierij voor je geld. Multikabel ABSOLUUT niet.
 
Nou Laaf, Ik ben het dus niet helemaal met je eens. Misschien woon jij in een buurt waar wat minder problemen zijn maar hier is het echt huilen met de pet op. De internetverbinding van Multikabel is inderdaad niet slecht, dat ben ik met je eens maar de nieuwsgroepen, tenminste de downloadsnelheid en de compleetheid hiervan zijn walgelijk slecht!
Tegenwoordig is de downl. snelheid weer wat verbeterd maar sommige groepen, dat heb je ook elders kunnen lezen, zijn gewoon leeg of de helft staat er gewoon niet op. Ik heb nl. geen snel abo om de krant te lezen maar om te downen van de nieuwsgroepen en dat is met multikabel niet mogelijk zonder payserver. ik weet niet wat jij met je internetverbinding doet, maar waarschijnlijk haal jij geen grote bestanden op zoals films ed. uit de nieuwsgroepen anders zou je wel anders praten denk ik. Het doet me in ieder geval wel deugd te lezen dat er in ieder geval nog één persoon (jij dus) is die tevreden is en hopelijk volgen er meer.
V.w.b. de telefonie; ik mag niet klagen, het geluid is vrij zacht en diegenen die ik opbel horen regelmatig de helft van het gesprek niet omdat de verbinding wegvalt maar nogmaals, ik klaag niet! Mijn collega heeft het een stuk slechter. Die kan al een maand niet bellen of gebeld worden ondanks dat er al 4x een nieuw modem is geplaatst. Hij heeft ongeveer al een jaar beltegoed verbeld naar de helpdesk maar alles tevergeefs. Heeft hij het geluk dat zijn telefoon een keer werkt, dan heeft hij weer geen internet.
Ik respecteer jouw opmerking naar mij toe alhoewel ik de opmerking van 'goedkoop is duurkoop' je reinste gelul vind natuurlijk. Ik bedoel, Multikabel adverteert met een pakket waarbij telefonie inzit en wat probleemloos moet werken (bezoek hun site maar dan kun je het lezen) maar Multikabel maakt dit gewoon niet waar. Leuk als je constant met je mobiel moet bellen of dat je kennissen jou op je mobiel moeten bellen, zijn ze echt blij mee want dat is nl. lekker goedkoop. ik heb meerdere kennissen die telefoneren via de kabel en ik heb nog niet één tevreden klant gehoord. Wees blij dat bij jou alles goed werkt maar ik had je wel eens willen horen als dit niet het geval was geweest en als er dan ook nog eens niets aan gedaan werd.
Maar ja, laafjes klagen niet, die staan gewoon lekker in de tuin niets te doen :lol:

ps. ik heb net weer een poging gedaan om wat op te halen uit a.b.boneless. Helaas zijn er 57 van de 74 bestanden incompleet.
Ergo: Multikabel sucks nog steeds. :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Cor zei:
Zo ook de borg is binnen 4 weken netjes terug gestort, ik denk dat ik maar een leuk telefoontje voor die centjes ga uitzoeken :lol:

Cor

Kreeg je wel de volledige 113,45 :?:
 
Schumi28 zei:
Cor zei:
Zo ook de borg is binnen 4 weken netjes terug gestort, ik denk dat ik maar een leuk telefoontje voor die centjes ga uitzoeken :lol:

Cor

Kreeg je wel de volledige 113,45 :?:

Ja hoor op de kop af !

Ik snap alleen nog niet hoe ze nu 15.98 incasseren terwijl ik volgens de online nota slechts voor 4 ct excl btw gebeld heb, ik heb MK er over gemaild maar wacht nog op antwoord....
 
Snooby zei:
De abonnemenstkosten toch?

Multikabel Telefonie (voor internetabonnees) € 14,50 + 0.05 gesprekskosten (incl Btw) maakt toch echt niet meer dan € 14.55 en geen € 15.98
 
Tja, je moet er maar opkomen :-) bij navraag bleek het nog te gaan om 3 dagen abonnement van mei die nog niet in de nota van juni opgenomen waren ...
 
Borg modem

Nu lees ik overal melding over het borg terug krijgen wanneer je een telefonie abonnement neemt, ik kom alleen nergens het hele verhaal tegen. Hoe zit het nu in elkaar ik heb ook tich jaar geleden pittig wat borg betaalt en als je telefonie neemt krijg je die terug? Zou iemand het voor mij kunnen uitleggen.
 
Re: Borg modem

rdejong zei:
Nu lees ik overal melding over het borg terug krijgen wanneer je een telefonie abonnement neemt, ik kom alleen nergens het hele verhaal tegen. Hoe zit het nu in elkaar ik heb ook tich jaar geleden pittig wat borg betaalt en als je telefonie neemt krijg je die terug? Zou iemand het voor mij kunnen uitleggen.

Het hele verhaal is dan ook niet zo lang. Je gaat een nieuw contract aan en bij het aflopen van het oude contract hoort een terugstorting van evt. eerder betaalde borg. Hierbij krijg je een nieuw modem. Het oude modem moet worden teruggezonden. Hoe dat in zijn werk gaat krijg je keurig in een begeleidende brief te horen.

Ter aanvulling: de MGV heeft op dit moment 2 vragen uitstaan.
- Het ziet er naar uit dat voor X-tra abonnees geen combo geleverd kan worden. Technische beperkingen in het modem zijn daar de oorzaak van. MK geeft hier op haar site geen informatie over. Je ziet dat pas als je je aanmeldt.
- Mensen die toch telefoon willen zullen dus met een lagere abo vorm genoegen moeten nemen. MK ziet dit als een downgrade en brengt derhalve 30€ downgrade kosten in rekening. De MGV vindt dit niet terecht omdat er sprake is van een nieuw contract.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan