• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Cisco enorm laag geprijsd

Status
Niet open voor verdere reacties.
ga toch eens Ziggo bellen ben als en lullo erin getrap voor die 130 euro ?


Ik denk dat je nergens mee gaat opschieten. Zij gaan zeggen dit zijn nieuwe acties.

Gelt net als als je een product koopt in winkel. Vandaag 53 morgen 40. Niks aan te doen beste vriend.:giveup:
 
jah die klanten zijn al binnen........ mensen neem die cisco ontvanger niet, er zijn steeds meer geruchten dat de ontvanger niet voldoet, en ziggo er vanaf moet... ik wacht nog even. Voor de mensen die er toch een willen, zeg je abbo op en neem een abbo op naam van je partner en of/huisgenoot.
 
Zonder in te gaan op de VOD problematiek, die grotendeels buiten de Cisco ligt, is het aanbod zeker aantrekkelijk te noemen. Voor de 99 ontvang je een decoder die een prima HD kwaliteit levert, de mogelijkheid om te time-shiften en op te nemen (momenteel nog steeds slechts 1 kanaal tegelijk) en een prima versterker waarmee de kwaliteit van het signaal naar eventuele andere apparatuur verbetert.

Ik heb persoonlijk nauwelijks problemen met de Cisco, ook niet met de VOD diensten. Wanneer je de volle mep moet betalen is de afweging uiteraard anders maar voor 99 een versterker, hd ontvanger en nog pvr mogelijkheden ook is naar mijn mening een prima aanbod. Je hoeft VOD dan ook niet te gebruiken. De Humax levert als extra de mogelijkheid om 2 kanalen op te nemen maar afgezien daarvan zijn er niet veel verschillen. Beide apparaten hebben zo hun voorkeuren en gezien de lange bugtopics voor beiden is er in beide gevallen voldoende aan te merken.
 
Staat idd nergens behalve dat op het plaatje wat er bij staat wel degelijk de Cisco staat. Wordt dus op zijn minst de indruk gewekt dat het de Cisco is.

Overigens is het voor de Humax natuurlijk zelfs een nog betere aanbieding.

Als je de bestelling inloopt staat bij "Aanbieding" de HD-PVR.
Als je daarachter op het vraagteken gaat staan komt de tekst: Ontvanger is ook geschikt..... en Interactieve Televisie.
Het gaat dus om de Cisco ontvanger.
 
Ik heb dit apparaat ook, maar heb er geen ITV op zitten, vond hem gewoon handig als opneem apparaat en om HD te ontvangen, ik heb hem voor 150 euro, ben namelijk oud tester van dit apparaat. dus mocht hem houden voor die 150 euro borg.
 
Heb hem ook zonder iTV, maar het apparaat is gewoon ook zonder iTV te instabiel.

Te veel GUI crashes (opname instellen en GUI klapt eruit bv, kun je weer opnieuw beginnen, geen pretje met de traagheid van de menus van de Cisco) en nog steeds HDMI handshake issues.

Maar op beide punten zijn verbeteringen beloofd in de komende firmware update, dus we houden hoop....

Maar op dit moment ook zonder iTV ook voor 99 euro geen aanrader.

(heb de ontvanger overigens nog voor de start van de test voor 399 euro gekocht via Ziggo. Maar dat is het risico van early adopter zijn. Zou meer balen zoals gezegd als je contractueel twee jaar aan iTV vast zit)
 
Wat moet ik doen

Zeker baale voor de mensen die een contract hebben ondertekend of meer hebben betaaald.

Gelukkig heb ik mijne optijd opgezecht en de cisco verstuurd.

Mijn redenen waarom opgezegt was, Ik had eerste dag al geen Video theek en anderen funsies die worden aangeboden. Ik Kon alleen mijn kanaale zien en opnemen die ik met mijn oude reciever al kon doen..

Aslan,ik heb vorige week een Cisco HD-pvr aangeschaft voor €249,00 inclusief istallatiepakket en heb ontvangst van een heleboel zenders.
Wat moet ik nu doen om de ontvanger te controleren.
Luuk
 
Aslan,ik heb vorige week een Cisco HD-pvr aangeschaft voor €249,00 inclusief istallatiepakket en heb ontvangst van een heleboel zenders.
Wat moet ik nu doen om de ontvanger te controleren.
Luuk

Luuk,

Gewoon alles aansluiten. Wel eerst je kabel versterker correct aansluiten.
Dit geeft meer stabiel en nette beeld.

Hier een link van een beeld op zoon versterker https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=18961

als volgt gewoon de toestel aansluiten. en je kaart actieveren. (je hebt 2 maanden proeftijd dus onbeperkt alle zenders inclusief Hd zenders zijn toegangelijk.)

Succes:giveup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan