• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wanneer onlinebackup?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mennog

Forum Gebruiker
Berichten
265
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
weet er iemand Wanneer onlinebackup nu eens komt?

Zou half september zijn!
Maar Ziggo kennende zeker sep 2010
 
weet er iemand Wanneer onlinebackup nu eens komt?

Zou half september zijn!
Maar ziggo kennende zeker sep 2010

Enige wat ik er over kan vinden zijn berichten dat het in de test fase is en dat onbeperkt backuppen 4,95 per maand gaat kosten, nergens iets over een startdatum. Waar heb jij die zien staan?

Tess geeft het volgende antwoord als je vraagt naar 'online backup':
Ik begrijp dat je me een vraag stelt over een andere provider, maar ik werk voor Ziggo. Stel me een vraag over Ziggo, dan help ik je graag verder. :mrgreen:
 
ja lekker nuttig dat tess haha

maar op site stond namelijk half september laatst

Hoorde net dat het eind oktober wordt
 
..volgens mij wordt wel november :wink: ...

Ben er reuze benieuwd naar en mocht het zover zijn ga ik het zeker weten proberen!!!

:thumb up:
 
naar zeggen van insiders bij ziggo wordt het waarschijnlijk dit jaar niet meer.
 
Dan mogen ze de tekst op hun site wel aanpassen, of zou het hele komende jaar dan gratis worden :schater:

Online Backup van Ziggo uitproberen

Je kunt Online Backup van Ziggo de rest van het jaar gratis proberen, zonder opstartkosten. Ziggo abonnees betalen daarna € 4,95 per maand voor een onbeperkte opslagruimte. Geen backup meer nodig? Dan kun je gemakkelijk opzeggen. Er is ook een gratis Online Backup beschikbaar met 5 GB opslagruimte.
 
Ik had ze gebeld.

Maar er is totaal niks bekend bij ze wanneer het komt ;)
 
En nog steeds niks bekend begin nu best wel triest te worden met ze
 
Is het eindelijk op de site te bestellen werkt het niet omdat je het niet kan kiezen via mijn ziggo.

En uiteraard snapte de klantenservice niet waar je het over heb als je ze belt die weten niks van deze nieuwe dienst af.... (had ook niks anders verwacht ;))
 
Is het eindelijk op de site te bestellen werkt het niet omdat je het niet kan kiezen via mijn ziggo.

En uiteraard snapte de klantenservice niet waar je het over heb als je ze belt die weten niks van deze nieuwe dienst af.... (had ook niks anders verwacht ;))

Hoi, ja ik mis ook de keuze van de gratis versie tot 5 GB opslag?
Die zou ik graag gaan gebruiken, omdat voor mij voldoende was.
Ziggo is net zo betrouwbaar als het kabinet.

In het blad Zie van Ziggo nummer 2 najaar 2009 lees ik het volgende:

Gratis proberen.
Online Backup van Ziggo is vanaf medio september 2009 beschikbaar.
Je kunt deze dienst de rest van het jaar gratis proberen, zonder opstartkosten.
Daarna ga je vanaf 1 januari automatisch over naar een abonnement voor slechts € 4,95 per maand.
Als het niet bevalt, kun je ook kiezen voor de gratis versie met 5 GB opslag.
Deze versie heeft wel iets minder mogelijkheden.
ga voor meer informatie naar www.ziggo.nl/onlinebackup
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan