• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storingen Nederland 1 HD en Nederland 2 HD

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt

Maurice,

bedankt voor je reaktie,

gr. Ed :applause:
 
:thankyou:Teletekst werkt nu ook weer op alle 3 de HD kanalen:applause:Gisteren Tour de France gekeken mooi beeld, maar 2 oude wijven met commentaar:no:
 
Ik heb eveneens het probleem met storing E32-37 en alleen op Nederland 3 HD, Nederland 1 en 2 HD werken normaal. Ik zie op mijn Samsung H360R decoder ook een melding 'INCOMPLETE' in de gids en verder zie ik dat er constant fouten op deze frequentie (ik dacht 498.750 Mhz) zitten (error bit rate geeft constant kleine waardes aan)?!
Ik heb de netwerk instellingen geverifieerd en deze zouden goed moeten zijn.

Gr,
Ron

En ziedaar, zonder dat ik iets gewijzigd (bekabeling ofzo), werkt Ned 3 HD ineens ook! Wellicht dat ze bij Ziggo iets gewijzigd hebben :? ?!
 
Vanaf vrijdag heb ik wel NL1 HD en NL2 HD, maar bij mij gaf Nederland 3 HD steeds error E37-32. Van alles geprobeerd te resetten, maar niets hielp. :evil: N.a.v. een bericht een eindje terug in deze thread heb ik de online "gebruikers handleiding digitale tv" opgezocht en ben er achter gekomen dat Ziggo het netwerknummer heeft veranderd t.o.v. wat in de papieren versie van de handleiding staat. Was 9600, is nu 9700. Dit ingesteld en zowaar... het werkt.

Dus heb je error E37-32 na de invoering van Nederland 1, 2 en 3 in HD check de frekwentie en netwerklijst op https://blob.ziggo.nl/dynamic/NL_HOME/PDF-UPLOAD/Gebruikers-Handleiding-DigitaleTV.pdf

PS. Fijn dat Ziggo dit soort zaken onderhands wijzigt en dan zelf niet door heeft dat half Nederland daar een storing door krijgt.:no:

Succes, Piet
(:thumb up:met dank aan ervee:applause: en maurice.becholz):applause:

Bedankt voor deze post! Ik heb nu alle zenders...met 9600 (volgens instructie) miste ik Ned 3 HD en History HD...
 
Sinds gisteren (28-09) werkt HD (Ned 1 en 2) niet meer (E48-32). HD Ned 3 (1080I) daarentegen wel (4707VS).
 
Hier ook geen ned 1, 2 en 3 HD. Zie wel de info onderin staan, maar heb zwart beeld en geen geluid. Ziggo 'klantenservice' vertelde mij dat ned 1 2 en 3 niet in het HD pakket zitten.... uhhhhh dacht het wel! En dat ik 'm op 71, 72 en 73 kon bekijken.... ja, niet in HD muts. Ongelofelijk die 'klantenservice' heeft geen idee waar het over gaat.

Heb een humax HD ontvanger, postcode 5954
 
Voordat ik "live" zou worden doorverbonden met een Ziggo medewerker kreeg ik te horen dat er een probleem is met het TV signaal in mijn regio "waaraan hard gewerkt wordt", helaas nog zonder resultaat. Alternatief is inderdaad de kanalen 71, 72 en 73, resp. Ned 1, 2 en 3 (576i)
 
Hier ook geen ned 1, 2 en 3 HD. Zie wel de info onderin staan, maar heb zwart beeld en geen geluid. Ziggo 'klantenservice' vertelde mij dat ned 1 2 en 3 niet in het HD pakket zitten.... uhhhhh dacht het wel! En dat ik 'm op 71, 72 en 73 kon bekijken.... ja, niet in HD muts. Ongelofelijk die 'klantenservice' heeft geen idee waar het over gaat.

Heb een humax HD ontvanger, postcode 5954
Strikt genomen heeft de "muts" gelijk.. Ned 1,2 en 3 HD zitten niet in het HD pakket maar in het standaard pakket.
Blijft natuurlijk dat er een storing is dan ( 2315 niet) ongeacht in welk pakket ze zitten en met die melding moeten ze wel wat doen,ipv een discussie te gaan voeren in welk pakket het zit.
Maar Ned 1,2 en 3 en bv eurosport HD zitten dus niet in het HD pakket,het zijn HD zenders die in het standaard pakket zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan