Moderatie en kritische toon forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
MK bestaat niet meer, we zijn met zijn allen al Ziggo. Weliswaar met nu nog wat technische verschillen tussen Casema/MK/Home maar dat is over een paar maanden ook verdampt. Er zijn dus ook geen lokale belangen meer en alles wat in een overleg ter sprake komt is voor iedereen. Dat was op het laatste overleg wat wij op 7 mei jl hadden ook al zo.

ik weet niet of je mijn bericht niet volledig gelezen fo niet goed begrepen hebt maar ja mk bestaat niet meer maar daarom is het nog wel zo dat de gebruikersverenigin die dich wil voordoen als de gebruiker verening van ziggo (de mvg) een mk gebruikerverening was. hierdoor is deze orgnisatie gericht op de oude situatie en zijn er alleen bestuurfunctie vervult met mensen uit het mk gebied waardoor je alsnog of je het nu wil of niet en beleid krijgt wat geriht is op het OUDE mk. wat ik dus wil zeggen en in een aantal keer eerder heb gezecht wil de mvg zich voordoen als de ziggo gebruikerverening en dus daarbij ook dit forum als zijn thuisfrond benoemen ook mensen moet toelatin in zijn bestuur die uit het vormlige @home en casema gebied komen. er is nu eenmaal een verschil in cultuur en manier van denken tussen aan aantal groepen klanten van ziggo en als de ziggo gebruikerverening moet je dus ook al deze groepen kunnen vertegenwoordigen. kotom het gehalte mk in de bestuurlijk gedeelte van de gebruikerverening moet kleiner worden en aangevult worden met mensen uit het @home gebied en casema gebied
 
mk bestaat niet meer maar daarom is het nog wel zo dat de gebruikersverenigin die dich wil voordoen als de gebruiker verening van ziggo (de mvg) een mk gebruikerverening was. hierdoor is deze orgnisatie gericht op de oude situatie en zijn er alleen bestuurfunctie vervult met mensen uit het mk gebied waardoor je alsnog of je het nu wil of niet en beleid krijgt wat geriht is op het OUDE mk.

Heb je daar dan voorbeelden van ?
Want zo werkt de MGV niet. Ik herken ons er niet in in elk geval.
Als wij zaken zouden laten liggen dan moeten die wel gemeld worden lijkt mij, dan pakken we ze op.
 
Heb je daar dan voorbeelden van ?
Want zo werkt de MGV niet. Ik herken ons er niet in in elk geval.
Als wij zaken zouden laten liggen dan moeten die wel gemeld worden lijkt mij, dan pakken we ze op.

het gaat om dit punt niet om zaken laten liggen of niet. wat ik tot nu toe heb kunnen zien of merken van de mgv is mij dit niet tegengevallen echter ik denk dat je het met mij eens bent even een voorbeeldje

nederland is lid van de eu. de eu bepaalt in grote lijnen het buitenlandbeleid. nederland wil hier invloed op hebben daarom is iet meer dan 5% van het europees parlement gevult met afgevaardigden van nederland. nu even terug naar de mvg de mvg wil de ziggo gebruikerveniging zijn. de toon en invormatie stroom tussen de mvg en ziggo is hier het buitenland beleid. dus ook de mensen willen uit bijvoorbeeld het @home gebied willen iet invloed op uitoevenen. wat dus ook mensen uit dit gebied in het mgv bestuur plaats. natuurlijk zullen er veel dingen voor iedereen hetzelfde zijn zo wil iedereen goed en constant internet en wil er niemand meer betalen. maar bijvoorbeeld het er doordrukken van een tv zender. hier kunnen mensen in het @home gebied dus ander over denken hier willen ze bijvoorbeeld zender b en mensen uit het mk gebied zender a. de mvg heeft hierbij de rol dat deze 1 bepaalde zender kan doordrukken bij ziggo welke zender gaat dit worden juist zender a terwijl het @home gebied groter is maar zender b blijft hier wel links liggen. je snap nu hopelijk wat ik bedoel het gaat niet om het heden of verleden maar om de toekomst. zodat er in de toekomst een gebruikervening is die niet scheef naar 1 kant gegroeit is.
 
het gaat om dit punt niet om zaken laten liggen of niet. wat ik tot nu toe heb kunnen zien of merken van de mgv is mij dit niet tegengevallen echter ik denk dat je het met mij eens bent even een voorbeeldje

nederland is lid van de eu. de eu bepaalt in grote lijnen het buitenlandbeleid. nederland wil hier invloed op hebben daarom is iet meer dan 5% van het europees parlement gevult met afgevaardigden van nederland. nu even terug naar de mvg de mvg wil de ziggo gebruikerveniging zijn. de toon en invormatie stroom tussen de mvg en ziggo is hier het buitenland beleid. dus ook de mensen willen uit bijvoorbeeld het @home gebied willen iet invloed op uitoevenen. wat dus ook mensen uit dit gebied in het mgv bestuur plaats. natuurlijk zullen er veel dingen voor iedereen hetzelfde zijn zo wil iedereen goed en constant internet en wil er niemand meer betalen. maar bijvoorbeeld het er doordrukken van een tv zender. hier kunnen mensen in het @home gebied dus ander over denken hier willen ze bijvoorbeeld zender b en mensen uit het mk gebied zender a. de mvg heeft hierbij de rol dat deze 1 bepaalde zender kan doordrukken bij ziggo welke zender gaat dit worden juist zender a terwijl het @home gebied groter is maar zender b blijft hier wel links liggen. je snap nu hopelijk wat ik bedoel het gaat niet om het heden of verleden maar om de toekomst. zodat er in de toekomst een gebruikervening is die niet scheef naar 1 kant gegroeit is.


Ik snap er niets van, de mgv heet nog de mgv omdat een evt naamsverandering nog niet is doorgevoerd. Maar ik heb op geen enkele wijze het gevoel dat zij partij kiezen voor kommentaren, opmerkingen of wensen (of wat dan ook) van oud mk-klanten. In hun optreden zijn ze (voor mij) al de ZGV (ziggo gebruikers vereninging). Hoezo heb je de indruk dat, als het huidige mgv-bestuur ook het zgv-bestuur zou gaan vormen, dit niet zo zou zijn?

Gert.
 
Ik snap er niets van, de mgv heet nog de mgv omdat een evt naamsverandering nog niet is doorgevoerd. Maar ik heb op geen enkele wijze het gevoel dat zij partij kiezen voor kommentaren, opmerkingen of wensen (of wat dan ook) van oud mk-klanten. In hun optreden zijn ze (voor mij) al de ZGV (ziggo gebruikers vereninging). Hoezo heb je de indruk dat, als het huidige mgv-bestuur ook het zgv-bestuur zou gaan vormen, dit niet zo zou zijn?

Gert.

om een simpele reden zoals ziggo zelf al gezecht heeft zijn er 3 bedrijven met een zeer regionale invloed samen gevoegt. waar ik een beetje bang voor ben is het feit dat de toekomstige zgv blijft hangen in de reginale bindingen die de mk had en er dus minder ruimte is voor die van de andere regio's natuurlijk hoeft dit niet zo te zijn maar laat je ook mensen van de andere regios in je bestuur dan ben je er zeker van dat alle regio's en mening in de toekoste zgv kwijd kunnen
 
om een simpele reden zoals ziggo zelf al gezecht heeft zijn er 3 bedrijven met een zeer regionale invloed samen gevoegt. waar ik een beetje bang voor ben is het feit dat de toekomstige zgv blijft hangen in de reginale bindingen die de mk had en er dus minder ruimte is voor die van de andere regio's natuurlijk hoeft dit niet zo te zijn maar laat je ook mensen van de andere regios in je bestuur dan ben je er zeker van dat alle regio's en mening in de toekoste zgv kwijd kunnen


Waarom zouden ze geen mensen in het bestuur willen nemen uit de Casema of @Home regio willen nemen dan? Even een quote van BenJ:

Ik ben alleen bang dat het MK gehalte van de MGV nog in de meerderheid is, maar vertrouw er op dat kandidaten voor het bestuur van niet MK signatuur serieus meedoen in de stemrondes op basis van gezond verstand. Bovendien is het aantal kandidaten voor een bestuursfunctie nou nooit bepaald groot. Gezien de schaalvergroting lijkt me daarbij een uitbreiding van het aantal zeker op zijn plaats. __________________
BenJ
Wel nu, dit zou je angst voor MK-overwicht toch moeten verminderen, niet?

Gert.
 
Waarom zouden ze geen mensen in het bestuur willen nemen uit de Casema of @Home regio willen nemen dan? Even een quote van BenJ:


Wel nu, dit zou je angst voor MK-overwicht toch moeten verminderen, niet?

Gert.

ja zolang er terijnertijd ook uit de andere gebieden mensen richting de bestuursfuncites gaan neemt dat inderdaat mijn angst weg
 
Volgens mij zijn we nu allen 1, oftewel de drukte is sowieso nutteloos in mijn ogen, omdat iedere beslissing voor het Ziggo gebied is. Ziggo heeft van 3 bedrijven 1 gemaakt, onderscheid bestaat dus eigenlijk niet meer...
Ik begrijp overigens de angst wel hoor! Misschien is het in elk geval mogelijk de oude mgv de kans te gunnen zich te bewijzen, als dat echt zo slecht uitpakt kan er altijd nog wat veranderen denk ik?

btw wat is er de afgelopen dagen allemaal loos op dit forum?
De 1 slaat compleet door in het veels te pro Ziggo te zijn, en anderen volledig de andere kant op...
Beetje jammer, laten we het met zijn allen gewoon leuk houden, en IEDER zijn mening gewoon respecteren zonder elkaar direct weer in de haren te vliegen...

Afijn zoals een ieder zal zien is dit dus volledig op mijn eigen mening gebaseerd, wat een ander daarvan vind zal ik ten alle tijde respecteren. Laat een ieder dat nou eens doen :wink:
 
btw wat is er de afgelopen dagen allemaal loos op dit forum?
De 1 slaat compleet door in het veels te pro Ziggo te zijn, en anderen volledig de andere kant op...
Beetje jammer, laten we het met zijn allen gewoon leuk houden, en IEDER zijn mening gewoon respecteren zonder elkaar direct weer in de haren te vliegen...

Helemaal eens, al denk ik dat de overdreven pro Ziggo klanten een niet helemaal onlogische reactie zijn op de extreem negatieve posts. Moet zelf ook wel eens een neiging onderdrukken als ik heel eerlijk ben als ik al die azijnzijkers lees (en dat is overigens in enkele gevallen niet helemaal gelukt). Actie is reactie al snel, maar idd, overdreven positief is net zo irritant als overdreven negatief.

Ik vrees een logisch gevolg van een nieuw forum en een 'nieuwe provider' met nog wat opstart problemen: een toestroom van mensen die hier alleen komen om hun reeds bestaande frustratie te uiten. Let maar eens op, 95% van de zwaar negatieve posts zijn van mensen waarvan dat de eerste post is.
Ebt hopelijk vanzelf weer weg.
 
Helemaal eens, al denk ik dat de overdreven pro Ziggo klanten een niet helemaal onlogische reactie zijn op de extreem negatieve posts.
De bekende hamer en de bekende spijker...

Ik vrees een logisch gevolg van een nieuw forum en een 'nieuwe provider' met nog wat opstart problemen: een toestroom van mensen die hier alleen komen om hun reeds bestaande frustratie te uiten. Let maar eens op, 95% van de zwaar negatieve posts zijn van mensen waarvan dat de eerste post is. Ebt hopelijk vanzelf weer weg.
Ik zie dit forum al als nieuw, bijvoorbeeld al door de link en het aantal bezoekers. Maar wat jij schetst is toch allang in gang gezet? Frustraties zijn weg en je ziet ze niet meer. Oja, als je te lang in de ogen van bepaalde mensen iets te pro-Ziggo bent, pogen ze je ook weg te sturen ;)... stel je voor haha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan