• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Probleem Sony 46x3400, Alphacrypt en Multikabel

  • Onderwerp starter avdflier
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
realdaffy zei:
Pixal zei:
Die standaard dingen lopen allemaal via scart dus dat is ook geen aanwinst. Een van die samsung dingen heeft nog hdmi maar kost 250 euro.

Koop je een dure lcd tv met digitaal abo en dan zit er een analoog kabeltje bij, nou, ik dank je de koekoek :D

Dat ligt aan MK omdat ze zonodig met Irdeto moeten werken en heb je weinig keuze voor decoders, daarom worden die ingebouwde decoders ook niet ondersteund en moet je alles zelf maar uitzoeken om ze aan de praat te krijgen.

Digitaal is ook niet alles trouwens, ik heb beter beeld via me recorder met component dan met HDMI omdat me tv het beeld dan meer kan bewerken (meer opties), me HDMI kabel is er mooi tussenuit.

Kan je met dat ingebouwde ding ook kiezen tussen analoog en digitaal ?

Hebben al die "gewone" decoders keuze uit component? Component mag dan wel een analoog signaal zijn het is nog altijd nog bruikbaar tot 1080i en dus ook veel beter dan scart.
 
Pixal zei:
realdaffy zei:
Hebben al die "gewone" decoders keuze uit component? Component mag dan wel een analoog signaal zijn het is nog altijd nog bruikbaar tot 1080i en dus ook veel beter dan scart.

De "gewone" decoder die ik heb kan alleen met scart aangesloten worden.

Me recorder kan ik Digitaal en/of Analoog aansluiten, ik heb met een DVD (digitaal) dus beter beeld als ik dit analoog naar me tv verstuur omdat me tv dan meer opties heeft om me beeld aan te passen. Zowel beeld via scart en component vind ik beter dan met hdmi.

Ik vermoed dan ook dat als ik de optie op me SD decoder zou hebben om deze digitaal aan te sluiten deze om dezelfde reden ook beter beeld zou geven als ik die analoog zou aansluiten, maar dat kan ik met m'n huidige decoder dus niet testen.

Kan zijn dit alleen met Philips het geval is omdat deze zulke goede technieken heeft om het analoge signaal te verbeteren waardoor deze beter wordt om naar te kijken dan naar het digitale signaal.

Kan je met die ingebouwde DVB-C tuner wel de verschillen testen, of is deze weer alleen digitaal?
 
Zeg, start eens een nieuw topic als je over de voors en tegens van losse tuners wil discussieren. Postings als 'Blij dat ik niet voor Sony heb gekozen' dragen weinig bij aan de informatie/ervaringen uitwisseling over de Sony config.
 
djin zei:
Zeg, start eens een nieuw topic als je over de voors en tegens van losse tuners wil discussieren. Postings als 'Blij dat ik niet voor Sony heb gekozen' dragen weinig bij aan de informatie/ervaringen uitwisseling over de Sony config.

Dat laatste punt ben ik het zeker met je eens maar iets vriendelijker mogen we wel tegen elkaar zijn.

Ik zal weer ontopic gaan.
 
Ik heb gisteren mijn x3500 binen gekregen , en gelijk mijn alphacrypt kaart (3.05) uit mijn htpc gehaald om te kijken of de digitale tuner bij werkte , en dit werkt ! :lol:
 
Ik heb eigelijk ook de X3500 op mijn verlanglijstje staan maar ben wel een beetje terughoudend geworden door het niet werken van de Aplhacrypt kaart.

Ik heb nu nog een normale Samsung digitale decorder van MK, werkt dit wel in combinatie met de X3500 of werkt deze LCD alleen met de Aplhacrypt decoder?
 
Mickie zei:
Ik heb nu nog een normale Samsung digitale decorder van MK, werkt dit wel in combinatie met de X3500 of werkt deze LCD alleen met de Aplhacrypt decoder?
Elke TV die een SCART connector heeft werkt met elke settop box, dus jouw Samsung zal gewoon werken lijkt mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan