• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Grrrrrr het is weer zo ver.

  • Onderwerp starter kustlijn
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kustlijn

Ik heb begrepen dat per 1-07- er nieuwe zenders bijkomen?
Het is te merken, vanaf 00:00 zijn bij mij ontzettend veel zenders op zwart staan, terwijl ik toch duidelijk een all in abo had besteld.
( E19 preview periode verlopen)

Ik kan mij de vorige keer nog herinneren, in december vorig jaar, en de schrik slaat mij om het hart.
Wat een elende was dat toen, pas na een nieuwe smart kaart was het gedonder over.

Ik vraag mij af, kan er uberhaubt wel wat goed bij MK?
 
kustlijn zei:
Ik heb begrepen dat per 1-07- er nieuwe zenders bijkomen?
Het is te merken, vanaf 00:00 zijn bij mij ontzettend veel zenders op zwart staan, terwijl ik toch duidelijk een all in abo had besteld.
( E19 preview periode verlopen)

Ik kan mij de vorige keer nog herinneren, in december vorig jaar, en de schrik slaat mij om het hart.
Wat een elende was dat toen, pas na een nieuwe smart kaart was het gedonder over.

Ik vraag mij af, kan er uberhaubt wel wat goed bij MK?
Hier niet anders, heb (al voor 01-07!) het totaalpakket maar bij vele zenders de E19 melding terwijl de commerciële zenders (Net 5, de RTL's, SBS6) een I34 vertonen... Aanvankelijk deden ook Ned 2 en Ned 3 en o.a. Film1/Sport1 het niet maar dat is hersteld... Zouden ze druk aan het sleutelen zijn achter de MK schermen?
 
hier ook geen beeld op verschillende zenders....

...het is zondag, dus weet niet of er hard aan gewerkt wordt. Daarnaast heeft bellen ook niet echt zin met MK.

nu maar hopen dat e.e.a. snel verholpen is.
 
Hier ook precies hetzelfde, hoop dat ze het snel fixen want zou graag Formule 1 willen zien op rtl. Ik ga toch maar even bellen denk ik.
 
Barfman zei:
Hier ook precies hetzelfde, hoop dat ze het snel fixen want zou graag Formule 1 willen zien op sbs6. Ik ga toch maar even bellen denk ik.
Dat zal jouw dus niet veel helpen. Bij mij zit de F1 strx op RTL7 :)
 
BenJ zei:
Barfman zei:
Hier ook precies hetzelfde, hoop dat ze het snel fixen want zou graag Formule 1 willen zien op sbs6. Ik ga toch maar even bellen denk ik.
Dat zal jouw dus niet veel helpen. Bij mij zit de F1 strx op RTL7 :)

Ik had het al veranderd :P
 
En anders wordt het maar noodgedwongen kijken via analoog.
 
Weten jullie zeker dat het niet aan jullie huis installatie ligt? Op de Multikabel Storingen en Onderhoud webpagina staat immers geen storingsmelding op DTV gebied:

Multikabel zei:
Momenteel geen bijzonderheden bekend

En ik neem aan dat als Multikabel een grote wijziging doorvoert op digitale TV gebied dat ze dan aan alle abonnees even een brief sturen waarin ze exact aangeven op welke dag en op welk tijdstipe de wijziging plaatsvindt en wat de mogelijke consequenties zijn als het niet goed gaat. Ik heb niet zo'n brief van Multikabel gezien, dus lijkt het me sterk dat Multikabel iets veranderd heeft...
 
@ArChie.

Denk ook dat het een lokaal probleem is, bij alle 100.000 klanten van MK.

p.s. helpdesk heeft constant 10 tot 15 mensen in wachtrij.
 
Bozzo zei:
Hier niet anders, heb (al voor 01-07!) het totaalpakket maar bij vele zenders de E19 melding terwijl de commerciële zenders (Net 5, de RTL's, SBS6) een I34 vertonen...
Yeah, precies dezelfde situatie hier.. 8O
Met een "verse" smartcard wel weer beeld op die E19 zenders, de commerciëlen blijven wel zwart (E34).

Joep-100 zei:
En anders wordt het maar noodgedwongen kijken via analoog.
Zo'n straf is dat nou ook weer niet.. toch? :lol:
Anders kun je ook nog uitwijken naar de duitse RTL voor F1 in "digitale kwaliteit". :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan