• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gerucht: Nieuwe snelheden per 1 december?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het helemaal gehad met Ziggo, niks geen snelheids verhoging.

Resultaten van https://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Dec 1 2008 om 11:59:10 UTC+0100)

Download : 657.4 KByte/sec
Upload : 100.7 KByte/sec

Dit is "Internet Z2" ik zou moeten hebben "Alles in 1 plus".
Aan de helpdesk heb je ook niets.

Harry

Zelfde verhaal hier. De helpdesk medewerkers vertellen zoals wel vaker tegenstrijdige verhalen.
Worden op jouw factuur gesprekken met andere Ziggo klanten ook nog gewoon in rekening gebracht ?

Om ook eens iets positiefs te melden, de compensatie, de onterecht in rekening gebrachte televisie Z1 en de belkosten naar de klantenservice staan als credit op mijn factuur.
Nu zoals vanmorgen weer toegezegd door de afdeling wijzigingen vandaag nog even de goede snelheden graag.:thankyou:
 
Als ik nu een Z3i abbo neem, welk modem zal ik dan naar alle waarschijnlijkheid krijgen, en is deze al geschikt voor tot 30Mbit/s ?

Let wel: Ik heb nog geen internet van Ziggo.
 
Zelfde verhaal hier. De helpdesk medewerkers vertellen zoals wel vaker tegenstrijdige verhalen.
Worden op jouw factuur gesprekken met andere Ziggo klanten ook nog gewoon in rekening gebracht ?

Yep, helemaal goed,

Harry
 
Hier (6063 postcode limburg) precies t zelfde, gisteren belde iemand van Ziggo ivm met opgeloste telefonieproblemen.
Toen gaf ik aan dat ik dus niet de goeie snelheid heb, maar hij geloofde me niet.Hij zei dat de aangegeven 10Mb max snelheid was en de 644KB goed was voor alles in een plus.Niet dus.



Ik heb het helemaal gehad met Ziggo, niks geen snelheids verhoging.

Resultaten van https://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Dec 1 2008 om 11:59:10 UTC+0100)

Download : 657.4 KByte/sec
Upload : 100.7 KByte/sec

Dit is "Internet Z2" ik zou moeten hebben "Alles in 1 plus".
Aan de helpdesk heb je ook niets.

Harry
 
Hier (6063 postcode limburg) precies t zelfde, gisteren belde iemand van Ziggo ivm met opgeloste telefonieproblemen.
Toen gaf ik aan dat ik dus niet de goeie snelheid heb, maar hij geloofde me niet.Hij zei dat de aangegeven 10Mb max snelheid was en de 644KB goed was voor alles in een plus.Niet dus.

Och Brabant en Limburg liggen beneden de rivieren, en dat hoort niet bij Holland zullen we maar zeggen.

Harry
 
Postcode 6462 in Limburg..

Is toch toeval...

De snelheden zouden verhoogt worden en vandaag loopt het voor geen meter.:censored:

Sinds 28 November geen enkel probleem perfect signaal op de modem
en snelheden goed...
En nu vandaag. snelheden op en neer niet om aan te zien. De powerlevel
in de modem staat op -6 dBmV normaal was 1 of 2

De uncorrectable codewords kun je zien oplopen.
Modem al verschillende keren herstart maar niets wil helpen...
Alles weer foutmeldingen in de logs..

Ben eens benieuwd wat vanaf nu nog gaat gebeuren.
 
Ik heb het helemaal gehad met Ziggo, niks geen snelheids verhoging.

Resultaten van https://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Dec 1 2008 om 11:59:10 UTC+0100)

Download : 657.4 KByte/sec
Upload : 100.7 KByte/sec

Dit is "Internet Z2" ik zou moeten hebben "Alles in 1 plus".
Aan de helpdesk heb je ook niets.

Harry

Mag ik je adviseren een andere website te proberen als speedtest.nl? Bijvoorbeeld: https://speedtest.bbned.nl/download/file100mb.bin

Speedtest.nl meet met een bestandje van 128KB-1MB, terwijl je verbinding al sneller is dan die 1MB. Er moet dus in een periode kleiner dan een seconde een snelheid vastgesteld worden, waardoor dit vaak niet juist is.
 
nou nou per 1 dec, ik zie het.... nog steeds geen beloofde snelheid

alleen maar dooie commentaar kunnen ze daar geven bij helpdesk:
*meneer er die snelheid staat wel op onze site maar die kunnen we niet leveren,
*meneer wacht maar gewoon geduldig tot 1 dec
*meneer wacht maar *vandaag* gewoon af dat komt wel goed
*meneer ik maak maar nog een keer service melding

:censored::x
stelletje prutsers bij ziggo daar
 
Yep, helemaal goed,

Harry

Dan hebben we duidelijk exact hetzelfde probleem.
Ons Alles in 1 pakket is nog steeds geen Alles in 1 pakket en er is blijkbaar niemand die dat kan en/of wil oplossen.
Net nog even mijn modem gereset, zoals verwacht 5200/950. Daar gaat weer een belofte van een Ziggo medewerker.
Of het wonder zou opeens in de komende 40 minuten moeten gebeuren :rolleyes:

Als reactie op een andere post, ik test op meerdere sites, meerdere servers, meerdere tijdstippen en meerdere computers met en zonder router, allemaal internet Z2 snelheden i.p.v. Alles in 1 plus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan