• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Enquête: Betalen voor RTL en SBS in HD?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er wordt hier amper gekeken naar de RTL'en en SBS'en dus ik heb er geen cent voor over. In HD zal er immers ook niet worden gekeken hier.
 
Er wordt hier amper gekeken naar de RTL'en en SBS'en dus ik heb er geen cent voor over. In HD zal er immers ook niet worden gekeken hier.

Dan hoef jij deze enquete ook niet in te vullen, toch?!? :wink:
 
Binnenkort worden alle zenders van RTL/SBS in zwart-wit uitgezonden en moeten we extra gaan betalen om ze in kleur te ontvangen.....:no:

Binnenkort worden alle programma's op deze zenders in 4:3 uitgezonden en moeten we extra gaan betalen om ze op 16:9 te krijgen:no:

Binnenkort worden alle programma's in SD uitgezonden en moeten we extra gaan betalen om ze in HD te ontvangen...:no:

Laten we wel wezen de campingzender in HD ? Zodat je de glinsterpakjes van Gerard Joling en andere SBS Coryfeeën nog beter in detail kan zien ?
Om in HD te zien welk nummer we moeten gebruiken voor het volgende SMS-bel-spel, Misschien wel omdat de kleine letters dan wel leesbaar zijn.:schater:

Vergeet niet : we hebben al een HD pakket, een van de kleinste HD pakketten van alle kabelaanbieders, het wordt dan ook tijd dat deze met kanalen worden uitgebreid zonder meer te moeten gaan betalen...
RTL vraagt geloof ik enkele euro's per jaar voor de vier zenders..

Nu betalen we dik een euro per kanaal, terwijl RTL denkt aan enkele euro's per jaar per aansluiting !

Animal Planet HD + BBC-HD +.. + .. , of deze zenders zonder meerprijs erbij !
 
Ik ben van mening dat er voor het huidige HDTV pakket al teveel is betaald. Ik heb het pakket al vanaf dag 1 en heb al genoeg bijgedragen alleen al het wachten op sport1HD heeft veel te lang geduurd. Al ben ik ervan bewust dat ik het HDTV pakket ook niet had kunnen nemen maar dat was voor mij geen optie. Tevens vindt ik dat Ziggo voorheen casema niet erg klantvriendelijk is geweest als je het hebt over de hoogte van abbonnementen en acties Eredivisie Live was daar een mooi voorbeeld van. Als ziggo doorgaat met bijstellingen van abonnementen b.v. pakket HDTV,:no: dan prijzen ze zich vanzelf uit de markt en de alternatieven zuller er zeker komen.
 
Er wordt hier amper gekeken naar de RTL'en en SBS'en dus ik heb er geen cent voor over. In HD zal er immers ook niet worden gekeken hier.
Dan hoef jij deze enquete ook niet in te vullen, toch?!? :wink:
Je hebt gelijk, maar de keuze "ik kijk er nooit naar" zit er niet bij dus heb ik ingevuld dat ik er niet voor wens te betalen...
 
Ik ben van mening dat er voor het huidige HDTV pakket al teveel is betaald. Ik heb het pakket al vanaf dag 1 en heb al genoeg bijgedragen alleen al het wachten op sport1HD heeft veel te lang geduurd. Al ben ik ervan bewust dat ik het HDTV pakket ook niet had kunnen nemen maar dat was voor mij geen optie. Tevens vindt ik dat Ziggo voorheen casema niet erg klantvriendelijk is geweest als je het hebt over de hoogte van abbonnementen en acties Eredivisie Live was daar een mooi voorbeeld van. Als ziggo doorgaat met bijstellingen van abonnementen b.v. pakket HDTV,:no: dan prijzen ze zich vanzelf uit de markt en de alternatieven zuller er zeker komen.

Het is het perfecte voorbeeld waarom het een hopeloze situatie is in de nederlandse markt. Niet alleen in de kabel wereld. En zelfs al had je concurrentie op de kabel dan wordt het toch weer kiezen tussen de minst slechste ipv de beste .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan