• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

mailprobleem

  • Onderwerp starter marivermeer
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer als je het nog niet gebruikt deze instellingen eens.

pop.ziggo.nl
smtp.ziggo.nl

Sinds ik deze gebruik heb ik geen problemen meer.

Deze instellingen gebruik ik reeds langere tijd maar ondanks dat toch foutmeldingen.
 
De Ziggo-servers zijn gewoon uitgesproken gammel op dit moment. Via welke hostnaam je ze benadert maakt niks uit. Ook pop.ziggo.nl verbreekt meestal de verbinding.
 
Groepsstoring
sinds zaterdag 6 juni 20.50 uur
Op dit moment is er een storing op onze e-mail servers voor het versturen en ontvangen van e-mail.

Hierdoor kunt u soms (onregelmatig en niet de gehele dag) problemen ervaren met het versturen en/of ontvangen van e-mail via het e-mail programma op uw computer. (Zoals bv Outlook.)
 
De Ziggo-servers zijn gewoon uitgesproken gammel op dit moment. Via welke hostnaam je ze benadert maakt niks uit. Ook pop.ziggo.nl verbreekt meestal de verbinding.
Inderdaad, voor de zekerheid nu ook 'ziggo' ingevuld ipv. 'quicknet' en we zullen het gelaten afwachten. Op de duur zal het toch wel 'ziggo' worden denk ik.
 
Ik kan ook geen mail ontvangen of versturen (Postcode 6081)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hopeloos

Mail ophalen bij Ziggo (@home) was hopeloos, is hopeloos, en zal altijd wel hopeloos blijven. Wederom sedert enige dagen problemen met ophalen van mail van sommige emailadressen. Zit niet echt verbetering in. Kennelijk weet men het bij Ziggo niet onder controle te krijgen !
 
Hier ook geen mail (postcode 5469)
Ik moet zeggen dat het wel meer dan een jaar geleden is dat er hier problemen waren.

edit: kan wel mail versturen.
Kan ook niet inloggen op webmail: geeft een time out
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan