• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

cisco met software versie 1.0.2.5 omruilen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je de vervoersvoorwaarden van TNT wel eens gelezen?

Zonder de aanvullende dienst "verzekerd vervoer met bepaalde waarde" bestaat compensatie bij zoekraken hooguit uit prijs per kilo (dacht 3 euro of zo)
 
tnt Ziggo tnt ziggo kastje muur ziggo

zoveel per kg ,wouw meer dan die ouwe niet goed werkende cisco waard was....winst met dank aan ziggo .
 
retour sticker is er ....jippie

Is mijn cisco al bijna 2 weken bij ziggo ,op aanraden van Infje die mij het retour adres en rma nummer heeft gegeven . Krijg ik na 3-4 weken na mijn eerste aanvraag van een retour sticker een envellope van ziggo . En ja een brief met retour sticker . Met in de brief ; "enkele dagen geleden heeft u telefonisch contact gehad met ziggo over een defect product ".....etc etc . :no:

Nou is er al iemand zijn cisco kwijt met dank aan ?.... tnt/ziggo ,zou ik de tweede zijn . Of zou er toch iemand bij ziggo zijn die iets weet van het software probleem 1.0.2.5 . Dus geen defect prduct ,alleen met de verkeerde software ?!?. Ben benieuwd ,gaat in ieder geval erg fijn .

Ga gelukkig een paar weken varen en aan boord hebben we een schotel ,mazzel .:applause:
 
Gisteren, 3 weken na aanvragen omruil-info bij Kitaro via PB, eindelijk een brief gehad van Ziggo.
Inderdaad ook een standaard brief RMA/defect product.
Wel gewoon met deze sticker opgestuurd. Hopen dat het goed gaat...
 
ladys en gentlemen...

He's back :applause:

En van goede bron vernomen dat een nieuwe of gerepareerde cisco besteld is.

Dus...
 
Ik hoop maar dat ik er meteen eentje ontvang met de juiste software.:roll:
De mijne was defect en heb ik 27 februari opgestuurd.
Na heel veel heen en weer bellen, mailen, faxen, postduiven sturen etc. is er vandaag een nieuwe bezorgd.

11 weken wachten op een nieuwe!!!!! :evil: :censored:

Daaaaag, interactieve tv test :cry:
 
zelf de hond maar even

Veer... je moet zelf de hond uitlaten ik heb hem trug.
 
ook terug.... denk ik .

Poeh laat je eigen hond uit ppiening ,want de mijne is ook terug.....Denk ik . In geval een briefje in de bus dat er een pakje is van ziggo, maar we waren natuurlijk niet thuus . :applause:. Dus eigenlijk waren wij eerder .Maar ok, ik laat de hond uit . Wordt wel een zeehond want ik ben zeeman en nu dat ding eindelijk binnen is (geloof ik ) zit ik met mijn platte b . op zee . Wel met comp en mail......via de schotel .:frons: werkt (bijna) altijd .
 
toch nog goed afgelopen

Heb van mijn vrouw een mail ontvangen dat de decoder binnen is . En als het goed is het deze keer een cisco met de juiste soft/firmware . Heb het nog niet kunnen controleren aangezien ik zeeman ben en nu met mijn platte bek vanaf zee van uit de controle kamer van een schip deze reactie zit te typen.:oyeah: Tevens wil ik echter kitaro en infje bedanken voor hun hulp met het omruilen . Dat terwijl ik toch wel commentaar mag hebben op de rest van de ziggo klantenservice ,want die stuurde je van het bekende kastje naar de muur . En ze wisten meestal van niets . Een dame wist me te vertellen dat ik geen cisco had terwijl de cisco toch echt voor mij stond .:no:

Maar voor dit geval " end good ...all good .:pompom:

Dus , voor wie een cisco heeft met de soft/firmware 1.0.2.5 en niet goed door de klantenservice wordt geholpen , stuur een persoonlijk bericht naar kitaro of infje . Dan wordt je in ieder geval kundig geholpen . De omruil actie wordt dan opgestart en word een retoursticker opgestuurd . Dit kan enige weken duren ,bij mij 3 . Maar dan heb je hem daarna binnen 2 weken weer terug . Met dank aan de goede zorgen van kitaro en infje en het vod team .:applause:
 
firmware 1.0.2.5 updaten

Boxen met firmware 1.0.2.5 kunnen wel degelijk geupdate worden via een geforceerde modus ( tijdens booten 2x op menu knop drukken) dan kan de firmware gewoon naar versie 1.1.0.E geupdate worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan